Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Indre blødning i leggen


Ravusy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Se der ja, det var litt av et slag. En ser jo tydelig en vevsblødning. En ser også at blodet har flyttet seg i vevet, noe som er helt naturlig.

Dette kommer helt sikkert til å gå bra uten varige men.

Er du plaget med smerter? Tenker at legen ville ha gjort en doppler og mulig skrevet ut noe analgetisk som f.eks Voltaren.

Er du urolig bør du oppsøke legen!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er ikke noe særlig smerter med mindre jeg tar på episenteret eller belaster muskelen under der, men det har begynt å klø på innsiden rundt og litt over ankelen når jeg går (er vel pga. blodet som har samlet seg der), ellers er det sporadiske lemus rykkninger.

Endret av Svedge
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ble sykemeldt 1 uke fra 17.03-23.03.11 og måtte holde meg i ro, hematom skade og fikk Hirudoid salve. Ettersom det fortsatt var liten bedring og hevelsen er større enn på bildene nå og fortsatt indre blødninger fra skaden ble jeg sykemeldt nå t.o.m. søndag og sendt på røntgen og ultralyd, så fortsatt hematom skade og indre blødninger fra hematom skaden. Går jeg for mye (faktisk veldig mindre enn til vanling), merker jeg trykkende smerter, noen sterke smerte pulser og bevegelsene av blodet som flyter nedover i vevet nedover mot/i foten.

 

Får se på mandag om fastlegen min har noe si, han hadde fri idag.

 

Hunden min må fortsatt ut på korte turer og jeg må fortsatt kjøpe mat i butikken, ellers sitter jeg foran PCen til jeg blir sulten og må lage mat eller må på do. Kunne ikke blitt mer kjedelig og i tillegg har jeg vært forkjølet siden forrige lørdag. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...