Jump to content
Sign in to follow this  
V. Haugen

PlayStation-mobilen blir dyr!

Recommended Posts

Så for meg denne som min neste mobil, men prisen gjør at jeg er veldig usikker nå da jeg ikke er vandt til å bruke store summer på mobiltelefoner. For de som er i besittelse av iPhone og mobiler i den prisklassen, vil kanskje ikke denne prisen være like skremmende som den er for meg :)

Annonse

iPhone er jo mye bedre... skjønner ikke at Sony Ericsson engang gidder å prøve å lage en velykket smartmobil...

nå var det vell ikke akkurat en skikkelig smartmobil som var tanken bak playstation telefonen..

Må jo bare si att en PSP koster 4996, mens her får man en PSP OG mobil til samme prisen.. Det må jo være ett pluss.. En PSP man kan ringe å sende sms med.. I'd hit that

PSP begynner å bli gammel nå, så vil ikke se på dette som en verdig sammenligning.

Xperia Play er bare en dyr mobiltelefon, ikke fire konsoller fra 2007.

Knappe 5000 er jo ikke dyrt når det er snakk om "high-end" telefoner.

Husker jeg kjøpte Nokia N80 for 5500 for en del år siden. Xperia X1 kostet 6000-ish da den var ny. Iphone 4 koster 4900.

Prisen på playstation telefonen er som forventet. Tulleartikkel!

Så for meg 7000 8000..når jeg leste overskrifta 4700 var det jeg ga for desire hd..er jo ikke så mye mere..:)Samenligne med i phone MYE for seg :hmm:

Edited by cosm0

Hadde egentlig forventet denne noe lavere i pris, og skulle ikke forundre meg om den detter ned en del fra 5 til 4 lapper. SE har en stor mulighet her, men det er viktig å få telefonen ut til så mange at det virkelig slår ann, og det kommer flere spill. Jeg kan ikke skjønne at det skal være nødvendig for den å ligge 2000kr over xperia neo, eller 1000kr over arc.

Sjokkerende at den koster like mye som desire HD gjorde ved lansering!! Spesielt med tanke på at dette er en like avansert telefon OG i tillegg har dedikerte spilltaster.........

Hadde dingsen kunnet spille PSP-spill hadde jeg kanskje kunnet strekk meg til nærmere 4k, hadde vært ok å kunne pensjonere min førstegenerasjons klump og fortsatt spille Patapon, Final Fantasy og Mega Man Powered Up. Men, nå kan den jo en gang ikke det, kun minis og PS-spill, så da stuper verdien egentlig for min del. 2k, så kjøper jeg den. Til 5k spår jeg griseflopp.

wow..! En telefon til over 5000kr..?! :blush:

Og ja, alle andre enn apple burde slutte å lage telefoner..

Fordi ingen kan jo sammenlignes med apple sin iphone.. :thumbup:

Dette forumet her blir bare dårligere og dårligere for hvert år som går..

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...