Gå til innhold

Selge Laptop! Pris?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Skal nå selge min 1.5 år gamle latop: Acer Aspire 6935G 16"

 

Lurer litt på hva jeg kan få for denne, ny kostet den 10.000,- så regner/håper på å få rundt 5k i dag. Hva tror dere?

 

Specs:

 

Intel Core 2 Duo T7450

4GB DDR3 RAM 1066MHz

320GB sata disk

6 i 1-kortleser

NVIDIA GeForce 9600M GT 1GB

Dolby Digital Lydkort (Bra lyd til å være laptop!)

Skjerm: 1366 x 768 ( WXGA )

 

Er installert W7 pro, men er ikke "lovlig", så vet ikke helt hva jeg gjør med det.. Kan selvsagt bare legge inn W Vista igjen hvis kunde ønsker dette.

 

Takk på forhånd for tips :)

 

Jørgen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville ikke gitt 5k for den, men det koster bare 25,- å legge ut en annonse på finn.no.

Skader ikke å prøve å legge den ut for 5k.

 

Når det gjelder å selge med ulovlig windows, så ville jeg unngått dette. Si at du kan levere den med vista eller "rein"

 

Ville kjørt killdisk for å overskrive sektorer på harddisk så data ikke kan bli gjenoppretta.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Skal nå selge min 1.5 år gamle latop: Acer Aspire 6935G 16"

 

Lurer litt på hva jeg kan få for denne, ny kostet den 10.000,- så regner/håper på å få rundt 5k i dag. Hva tror dere?

 

Specs:

 

Intel Core 2 Duo T7450

4GB DDR3 RAM 1066MHz

320GB sata disk

6 i 1-kortleser

NVIDIA GeForce 9600M GT 1GB

Dolby Digital Lydkort (Bra lyd til å være laptop!)

Skjerm: 1366 x 768 ( WXGA )

 

Er installert W7 pro, men er ikke "lovlig", så vet ikke helt hva jeg gjør med det.. Kan selvsagt bare legge inn W Vista igjen hvis kunde ønsker dette.

 

Takk på forhånd for tips :)

 

Jørgen

 

hvorfor har du ikke bare mac Jørgen?

 

jeg ville gitt 460 kroner hvor den.

Lenke til kommentar

HVorfor jeg ikke har Mac ja :) Grunnen er vel at jeg for det første boikotter alt av Apple sine hardware produkter, samt at jeg ikke orker å sette meg inn i et nytt operativsystem. I tillegg spilte/spiller jeg litt, så da vil jeg ikke si at mac er det beste for meg :) 460,- var i litt minste laget :p tenker jeg skal prøve å få 3k for den. Legges ut på finn samt bruktmarkedet her i dag tenker jeg. Bare å sende meg en PM med evnt bud :)

 

Jørgen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...