Gå til innhold

LG med 55 tommers OLED allerede i 2011

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tpper det kommer mot midten/slutten av 2012. Oppstartsprisen er høy, og frem til det blir noe særlig salgsvolum, kommer de nok til å ligge utenfor allemannseie-pris.

Skrevet

Dette er en spennende utvikling:) Ellers har det etter min smak vært for mye hype på tv-markedet i det siste, særlig rundt 3d.

Har plasma i dag, og hopper glatt over LCD/LED. Derimot frister det hvis jeg innen noen år kan få en 50-60" OLED. Kontrast og sortnivå tilsvarende Super-AMOLED skjermen på min Galaxy S mobil hadde vært fett :)

Skrevet

Jeg synes det hadde vært fint om det hadde gått litt raskere framover. Altså litt mindre melking av forbrukerne. Vil ha nå (noe fint), ikke om (la oss si) 5 - 10 år.

Skrevet

Jeg synes det hadde vært fint om det hadde gått litt raskere framover. Altså litt mindre melking av forbrukerne. Vil ha nå (noe fint), ikke om (la oss si) 5 - 10 år.

Det er vel melkingen av de som absolutt må ha det nyeste, som er med på å finansiere utviklingen av neste generasjons produkter...

Jeg personlig er bare glad for at det finnes de som er villige til å betale overpris, i stedet for å vente et år.

• 6 måneder senere...
  • Opprett ny...