Gå til innhold

Snutebag til D3100


Anbefalte innlegg

Er på utkikk etter en god snutebag til Nikon D3100 med 18-55. Det er greit at den er litt vannavstøtende, ellers har jeg ingen krav til den. Har sett litt på Case Logic SRC200. Noen som har erfaringer med denne? Evnt andre bager som egner seg godt? Er det lønnsomt å bestille fra utlandet?

 

Takk på forhånd for alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er på utkikk etter en god snutebag til Nikon D3100 med 18-55. Det er greit at den er litt vannavstøtende, ellers har jeg ingen krav til den. Har sett litt på Case Logic SRC200. Noen som har erfaringer med denne? Evnt andre bager som egner seg godt? Er det lønnsomt å bestille fra utlandet?

 

Takk på forhånd for alle svar.

Har en Lowepro.Passer til mitt D90.Liten lomme foran til plass til ekstra batteri og minnekort..ja og om du bruker filter av noen slag(til å skru på objektivet)så er det plass til de også.Lønnsomt og bestille fra utlandet? Vet ikke..regner med du må betale porto,så går vel opp i opp.Kjøpt min hos Japan Foto,men de fleste fotokjeder fører disse...alt fra snutebagger til sekker og er vel de mest brukte vil jeg tro.God polstring.Tåler ett fall på glatte med andre ord.Men har du flere objektiver,vil jeg i tillegg satset på noe som henges i ett belte rundt livet...har til alle mine...6stk...om du ikke vil ha alt med i en sekk da forståes:-)

Endret av Jee113
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...