Gå til innhold

Kamptråd - Blackburn vs Manchester United


Jotun

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Valencia er forsåvidt ikke god nok for Manchester United.

 

Det har du kompetanse til å uttale deg om? Du er morsom.

Slapp av da, kompis. Det er bare en mening. Var ikke meninga å uttale meg på vegne av MUFC :p

 

 

 

Det er da aldri i verden straffe. Valencia er forsåvidt ikke god nok for Manchester United.

 

Takk for at du beviste hvor kunnskapsløs du er.

Utdyp. Kan ikke huske sist jeg så Valencia være en avgjørende faktor. Mulig jeg ikke har sett nok av han, men det jeg har sett har vært halvveis.

Endret av danno_O
Lenke til kommentar

Det er da aldri i verden straffe. Valencia er forsåvidt ikke god nok for Manchester United.

 

Takk for at du beviste hvor kunnskapsløs du er.

Utdyp. Kan ikke huske sist jeg så Valencia være en avgjørende faktor. Mulig jeg ikke har sett nok av han, men det jeg har sett har vært halvveis.

Kødder du? Chelsea forige helg f.eks.? Knulla Cole i 90 minutter.

Endret av banansplitt™
Lenke til kommentar

Valencia er forsåvidt ikke god nok for Manchester United.

 

Det har du kompetanse til å uttale deg om? Du er morsom.

Slapp av da, kompis. Det er bare en mening. Var ikke meninga å uttale meg på vegne av MUFC :p

 

 

 

Det er da aldri i verden straffe. Valencia er forsåvidt ikke god nok for Manchester United.

 

Takk for at du beviste hvor kunnskapsløs du er.

Utdyp. Kan ikke huske sist jeg så Valencia være en avgjørende faktor. Mulig jeg ikke har sett nok av han, men det jeg har sett har vært halvveis.

 

Skarp tone av meg, beklager, men Valencia har vært en stor bidragsyter, og du har definitivt ikke sett nok. Jeg kommer ikke på noen konkrete tilfeller her og nå der han har vært avgjørende, men han er viktig. Både som offensiv og defensiv spiller.

Lenke til kommentar

Kødder du? Chelsea forige helg f.eks.? Knulla Cole i 90 minutter.

Ja, det hadde jeg faktisk glemt. Der spilte han jo veldig bra også.

 

 

Skarp tone av meg, beklager, men Valencia har vært en stor bidragsyter, og du har definitivt ikke sett nok. Jeg kommer ikke på noen konkrete tilfeller her og nå der han har vært avgjørende, men han er viktig. Både som offensiv og defensiv spiller.

Ja, han er kanskje litt som Johnson er for Liverpool?

Endret av danno_O
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...