Gå til innhold

Operatørlås SE X10 mini pro


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har en Sony Ericsson x10 mini pro jeg nettopp har fått. Denne har fortsatt operatørlås grunnet bindingstid. Telenor skal ha 800,- for å fjerne den.

 

Jeg har googlet litt men de alternative sidene jeg finner skal fremdeles ha 300-500,- og virker litt "bob-bob".

 

Er det andre måter helst gratis å fjerne denne på?

 

På forhånd takk :new_woot:

Endret av s1337en
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Har en Sony Ericsson x10 mini pro jeg nettopp har fått. Denne har fortsatt operatørlås grunnet bindingstid. Telenor skal ha 800,- for å fjerne den.

 

Jeg har googlet litt men de alternative sidene jeg finner skal fremdeles ha 300-500,- og virker litt "bob-bob".

 

Er det andre måter helst gratis å fjerne denne på?

 

På forhånd takk :new_woot:

 

Hvis du har kjøpt mobilen med abbonement og bindigstid, er det bare å ringe til operatøren si at du vil gjerne få fjernet operatørlåsen, de sender deg mail, men det kan hende de sier at det koster. Da sier du at du har abb og det er GRATIS, kun hvis du har kjøpt mobilen med abb. Håper det løser seg =)

Lenke til kommentar

Jeg kan legge til at bindongstiden ikke er utløpt. Og telefonen ble kjøpt på "tilbud" grunnet telenor abonement som fulgte med. Er det fremdeles gratis å fjerne denne operatørlåsen? Og hvorfor skulle de "prøve" seg med å lyve for å få ut 800,- av meg? Det vil jo til slutt gi veldig dårlig PR.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...