Gå til innhold

::Ny Mobil, andorid, hjelp av valg::


Sennepo

Anbefalte innlegg

Hei, 1.mars 2011 kan jeg fornye og kjøpe ny mobil. :roll:

 

Jeg har sittet med iConnect abo. i et år nå, noe som har blitt i overkant dyrt. Har derfor sett på abo. hvor man har 200kr til rådighet hver mnd.

 

Har da sett på:

Netcom Youngtalk

Telenor SuperKontroll

 

___________________________

 

Av mobil så ønsker jeg meg en som er Android Basert, med A.Market.

Pris: Ønsker ikke å overstike 600kr.

OS: Andorid

CPU: Kjapp nok til å kjøre de fleste spill/prog uten hakking (om mulig)?

 

___________________________

 

Har sett på noen alternativer, og har merket meg det at pris på mobiler varier veldig mellom mobilopperatørne. Kan kanskje hjelpe meg og velge den beste mobilen til den prisen? og her er noen mobiler som jeg har sett på. Men vet ikke hvordan de oppfører seg i virkeligheten.

 

Med Netcom Youngtalk:

 

ZTE Blade -> 1,-

 

Sony Ericsson x10 Mini -> 599,-

Sony Ericsson x10 Mini Pro -> 399,-

 

Samsung Galaxy 5 i5500 -> 299.-

 

___________________________________

 

Med Telenor SuperKontroll

 

ZTE Blade -> 999,-

 

Sony Ericsson x8 -> 599,-

Sony Ericsson x10 mini m/headset -> 1,-

Sony Ericsson x10 mini pro -> 999,-

 

___________________________________

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du må ha ett sånn 200 kr pr mnd abonnement så velg ZTE Blade. SE sine telefoner er allerede utdaterte og vil garantert ikke oppdateres.

 

Men hvis jeg var deg så ville jeg ikke hatt en Android telefon og ett abonnement som de du har der. Man bruker litt data på en android og det er svindyrt på de abonnementene. Ser du bare vil bruke 600 kroner på mobil og det er ikke mye. Men hvis du klarer å trylle litt ville jeg heller kjøpt meg en LG Optimus One til ca 1700,- kr og tatt abonnementet OneCall Grunnpakka til 99,- kr pr mnd Da får du: 150 min, 150 sms, 150 mb data og 150 mms). De lover at du skal få beskjed før du har brukt opp det du har betalt for å kan doble pakken for 1/2 pris. Etter det jeg har hørt funker dette fint og du kommer da til å ha like god kontroll som ved ett slikt 200,- kr abonnement.

 

Håper dette hjelper deg i kjøp av ny mobil :)

Lenke til kommentar

Om du kan betale 200 kroner mer vil jeg anbefale Huawei U8800. Du kan få den for 799kr med Tele2 Kontroll. Den er MYE raskere enn alle andre mobiler nevnt i denne tråden. I tillegg har den samme oppløsning som de beste Android-mobilene, så det er mange spill som fungerer på den.

 

De fleste mobilene nevnt i denne tråden har en MSM7227 CPU, samme som er i LG P500 som jeg selv har hatt. Og den hakker selv i Angry Birds.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...