Gå til innhold

Den store iPad 2 tråden


QUiPS

iPad 2  

238 stemmer

  1. 1. Skal du få deg iPad 2?

  2. 2. Hvilken farge er finest/tøffest?

  3. 3. Skal du få deg Smartcover og hdmi adapter?

    • Ja hdmi adapter og smartcover.
    • Bare hdmi adapter.
    • Bare Smartcover.
    • Ingen av delene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det første du må legge inn er sourcer. :D

Kan virkelig anbefale deg å laste ned emulatorer.

 

Hær er en liste over brae sourcer.

 

 

Denne videoen viser deg hvordan du får "mange" sourcer uten å legge inn alle selv.

 

 

Det er bare noen av de beste sourcene, det er bare å google så finner du flere. ^^

 

edit: vet ikke om det finnes en java/flash browser. :(

Endret av T0rd
Lenke til kommentar

Da er endelig iPad 2 på vei bortover hit også, forventet levering på tirsdag. :) Hadde i utgangspunktet tenkt å kjøpe iPaden + litt tilbehør fra Apple Store, men måtte da vente til lønning og så vente 2-3 uker på levering. Tilfeldigvis fant jeg ut at Netshop hadde inne, bestilte i går og ble sendt i dag. 400,- ekstra for iPaden m/ tilbehøret inkl. frakt kontra Apple Store, men det er verdt to timer ekstra på jobb fremfor å vente noen uker ekstra. :p Så til de som leter etter iPad 2 for kjapp levering så sjekk Netshop, de har enda noen modeller inne.

 

Småbekymra for bleeding-problemet så mange snakker om, though. Hvor stort problem er det egentlig snakk om?

Lenke til kommentar

Begynner å få lyst på en iPad selv om jeg allerede har iPhone 4. Ander som har begge? Er det verdt det?

 

Jeg har både iPad og iPhone 4 og de utfyller hverandre. Hjemme bruker jeg mest iPaden til å surfe på, blir litt smått å surfe på iPhonen i lengden. Er fint når jeg er ute på tur!

Lenke til kommentar

Begynner å få lyst på en iPad selv om jeg allerede har iPhone 4. Ander som har begge? Er det verdt det?

Jeg har begge, og synes de suplerer hverandre fint.

På farten er iPhone 4 kjekk til småsurfing, sjekke trikketider, sende meldinger og ringe. Men skjermen blir alt for liten til "skikkelig" surfing, og da kommer iPad 2 til sin rett. Både hjemme og ute på tur.

Lenke til kommentar

Et lite spørsmål.. Jeg har fått noen apper nå, som skal være veldig så bra til notater osv, og det at man kan skrive "håndskrift" på dem osv.. Men, det synes jeg i praksis blir nokså knotete med fingeren, i hvert fall hvis det skal være litt seriøst.. Så, lurte på om det finnes en slags penn man kan få kjøpt til å bruke til akkurat dette, en som gjør at skjermen reagerer?!

 

Takk, takk :)

Lenke til kommentar

Vær så snill. ikke synk så dypt at du ikke gidder å betale de skarve 6 kr de fleste apps koster....

Å betale for apps/games er ikke det store problemet. Tingen er å kunne sjekke ut appene før man kjøper de, og gidder ikke sjekke de ut hvis man allikevel ender opp med å betale for noe man i utgangspunktet ikke ville kjøpt...

Lenke til kommentar

Ja, det ville tross alt være en katastrofe å ha brukt 6 kroner på noe som ikke tilfredsstiller absolutt alle ønsker! Dette blir for dumt – en betaler jo til stadighet 40 kroner for en kopp middelmådig kaffe, fullprisbilletter på forsinkede fly og mye annet. Jeg har vanskelig for å tro at dette brukes til noe særlig annet enn piratkopiering.

Lenke til kommentar

Jøss, her har man tydeligvis stukket en pinne i ei maurtue.

 

- Av det jeg har kjøpt på appstore tidligere, er det ingenting som har vært så rimelig.

- Kjøper man en kaffe eller flyreise, vet man tross alt hva man får.

- Er passe ny på ios, og testet jailbreak først igår. Alle de apps/games jeg testet igår, er allerede avinnstallert da de ikke var noe for meg. Så hvis jeg hadde fortsett med ganske mange tester, ville kostnaden fort blitt temmelig høy, selv om de enkeltvis er rimelige.

- +++

 

Men, jeg har forsåvidt fått et indirekte svar på det jeg lurte på...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...