Gå til innhold

Den store iPad 2 tråden


QUiPS

iPad 2  

238 stemmer

  1. 1. Skal du få deg iPad 2?

  2. 2. Hvilken farge er finest/tøffest?

  3. 3. Skal du få deg Smartcover og hdmi adapter?

    • Ja hdmi adapter og smartcover.
    • Bare hdmi adapter.
    • Bare Smartcover.
    • Ingen av delene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå holder jeg meg unna jailbreaks totalt, så jeg er neppe rett person å spørre, men generelt foretrekker jeg stabil programvare med litt færre features fremfor siste versjon med en del bugs. Kan imidlertid se at en del av de som i utgangspunktet er troende til å jailbreake har andre prioriteringer der.

Lenke til kommentar

:dribble:

anbefaler ingen å bruke denne. dette er en lekket beta-versjon. Vent heller på den ferdige versjonen

Ser ikke problemet ved å bruke denne, kommer bare til å opdatere når den nye versonen kommer. :cool:

Det som er sluppet er en tidlig versjon med flere kjente bugs, feks lang boottid , høyt strømforbruk og feil ved installasjon av cydia. Den fungerer kun på ipad 2 med ios 4.3.0 (ikke seinere)

En nyere versjon er under uttesting og blir nok sluppet snart.

Endret av dabear
Lenke til kommentar

Tror neppe noen her vil gi deg tips til hvordan du skal selge en iPad til OVER ny pris. Det er jo rett og slett svindel. Tror de fleste som kjøper brukt er klar over hva en iPad koster ny og har sjekket det først. Eneste muligheten til å muligens kunne selge over ny pris er om det følger med mye (dyrt) ekstrautstyr.

Lenke til kommentar

Jeg lurer på det samme. Skal bestille 2 stk Ipad 2 WiFi 16gb (fortrinnsvis 1 hvit og 1 sort), og lurer på hvor det er best å bestille for å få den så fort som mulig.

Her jeg bestillte:

Sort: http://www.it24.no/apple/ipad/ipad-2-wi-fi-3g/ipad2-16b.html

Hvit: http://www.it24.no/apple/ipad/ipad-2-wi-fi-3g/ipad2-16w.html

 

Bestillte i morges, er allerede sendt.

 

Ser her ja. Aldri vært borti it24.no før, men virker jo bra. Noen som har erfaringer?

Lenke til kommentar

Tror neppe noen her vil gi deg tips til hvordan du skal selge en iPad til OVER ny pris. Det er jo rett og slett svindel. Tror de fleste som kjøper brukt er klar over hva en iPad koster ny og har sjekket det først. Eneste muligheten til å muligens kunne selge over ny pris er om det følger med mye (dyrt) ekstrautstyr.

 

der tar du feil:) er enda hardt å få tak i ipads og vet om flere som har fått 500 over nypris av folk som ikke er vilig til å vente:) mnen har nå trolig solgt den allerede:)

og der er langt fra svindel å selge ny ipad for over butikkpris. ludomobil solgte jo iphone 4 for 10 000 kr...

Endret av NinjaChriis
Lenke til kommentar

Jeg lurer på det samme. Skal bestille 2 stk Ipad 2 WiFi 16gb (fortrinnsvis 1 hvit og 1 sort), og lurer på hvor det er best å bestille for å få den så fort som mulig.

Her jeg bestillte:

Sort: http://www.it24.no/apple/ipad/ipad-2-wi-fi-3g/ipad2-16b.html

Hvit: http://www.it24.no/apple/ipad/ipad-2-wi-fi-3g/ipad2-16w.html

 

Bestillte i morges, er allerede sendt.

 

Ser her ja. Aldri vært borti it24.no før, men virker jo bra. Noen som har erfaringer?

Fikk den idag, so far so good.

 

EDIT: Dessuten har du jo applegaranti uansett, som kan håndheves på alle applebutikker.

Endret av Noble
Lenke til kommentar

Fått Ipad 2 nå for første gang :)

 

Synca noen apps ved å ha den tilkoblet i PCen i ca en halvtime, før jeg lada den opp til 100 % via strømlader. (Den var 80% når jeg fikk den).

 

Men allikevel syntes jeg batteriet går litt fort ned? Er det bare jeg som blingser, elle er det noe med batteriet jeg skal tenke på første gang jeg bruker Ipad.

Lenke til kommentar

neida, bruk det tomt og så normal:)

klart du ser den synce når du bruker den hardt.

 

 

ipaden jeg fikk fra huma cpå 16 gb hade light bleeding:( levert inn og ny er på vei og jeg har nå solgt den så kjøper får den når jeg får ny for å så ha kjøpr 32 gb med smame problem som også er levert inn. ergo har jeg 2 ipads på service av samme feil. jeey...

Endret av NinjaChriis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...