Gå til innhold

Iphone4, 16gb eller 32gb?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har tenkt å kjøpe iPhone 4, men er i et dilemma. 16 gb eller 32gb?

 

Kjøpte en gang en iPod 80GB. Jeg trodde jeg kom til å trenge masse GB pga. masse musikk osv, men det viste seg at jeg aldri klarte å få mer enn 2GB...men så er det sånn at i en iPhone kan man laste ned så masse annet osv.

 

Så, hva anbefaler dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg har tenkt å kjøpe iPhone 4, men er i et dilemma. 16 gb eller 32gb?

 

Kjøpte en gang en iPod 80GB. Jeg trodde jeg kom til å trenge masse GB pga. masse musikk osv, men det viste seg at jeg aldri klarte å få mer enn 2GB...men så er det sånn at i en iPhone kan man laste ned så masse annet osv.

 

Så, hva anbefaler dere?

 

personlig så hadde jeg valgt 32 GB! god lagringsplass til både musikk, filmer og apps! bedre å betale noe mer, enn å gå tomt for plass etter et par måneder! ;)

så må du vurdere det i forhold til pris, er det snakk om under tusen-lappen hadde jeg helt klart gjort det, men blir det mye over hadde jeg kanskje tenkt meg! husker at en av tidligere versjonene av Iphone eller ipod hadde et par andre forskjeller en bare lagringsplass, kanskje også skjekke det! :D

Lenke til kommentar

i realiteten så mister du rundt 1.5gb av de oppgitte tallene. på min Desire så har jeg 9gb. har vel fylt rundt halve. da med rundt 1-200 spotify-låter bare. hvis du i tillegg kommer til å filme mye, så kan det sikkert være greit med 32gb.

 

på min 16gb ipad har jeg brukt rundt 10gb allerede. da pga at flere apps og spill tar mye plass. Og siden vi i Norge så priviligert at vi ikke kan kjøpe filmer og serier på itunes, så trenger vi ikke den store plassen.

 

hvis du har planer om å slenge inn filmer, så er vel 32gb veien å gå. lykke til :)

Lenke til kommentar

Med tanke på at det ikke er plass til minnekort, ville jeg tenkt to ganger.

Men som de sier alle sammen før meg her, det kommer an på bruken.

Når du kjøpte din 80GB iPod, var det uten noen spill, det var uten film, og det var uten Spotify.

 

Jeg ville tenkt over det. Selv har jeg ikke brukt så mye tid på å se film som jeg trodde på min Omnia HD, selv om den er ypperlig å se film på. Det begrenser seg til når man ikke har med den bærbare, men allikevel har over halvannen time med dødtid. Det er ikke så fryktelig ofte dette er tilfellet, så det er begrenset hvor mange filmer man trenger å ha med også...

Lenke til kommentar

Har selv iPhone 4 16gb. Det er mere enn nok for mitt bruk.

Har 7.7gb ledig.

 

Har bare 35 programmer, 87 video snutter og 335 bilder da, så bruker den ikke så allverdens. Se filmer på en telefon er uaktuelt for min del iallefall. Du får tenke etter hva du vil bruke den mest til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...