Gå til innhold

Altibox skrur opp farten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg restartet ikke hjemmesentralen, men så plutselig at jeg hadde godt over dobbelt opplastingshastighet og kjørte deretter tpstest.

Jeg har forøvrig EB i Drammen som ISP.

Skrevet

Det er jo lov å poste speedtest.net-resultater her. Hadde vert digg å sett noen 60/60 og 100/100 resultater etter hvert.

Her har du min 10/10 på en lørdags formiddag. Det jeg liker med altibox er at de gjerne overpresterer, i motsetning til de fleste ADSL og kabel tilbydere som nesten alltid underpresterer.

1232626759.png :tease:

Skrevet (endret)

1234742615.png

Litt dårlig testresultat på opphastighet nå, men det er av den enkle grunn til at jeg laster opp alle bildene mine på jotta.no samtidig.

Edit: EB i Krokstadelva.

Endret av Wipeout
Skrevet

Sendte epost til Østfoldfibenett og spurte når de skulle øke hastighetene. Fikk til svar at dette skjer i mai/juni pga at alle kundene til Altibox skal ha denne oppgraderingen må de gjøre det puljevis.

Jeg gleder meg til 40/40 :dribble:

Skrevet

jeg sendte epost til lyse om når min linje ble oppgradert, fikk svar:

Hei,

Takk for henvendelsen. Vi oppgraderer hastigheten til alle våre altibox kunder. Omleggingen begynte 01.04.11. Nøyaktig når den fysiske endringen trer i kraft er litt usikkert, men prosessen er i gang .

Vennlig hilsen

Lyse AS

jo takk for svaret liksom

Skrevet (endret)

Har en 30/30 linje fra Skagerak fiber....Ikke skjedd noen oppgradering her enda dessverre....Er det noen som har Skagerak fiber og har blitt oppgradert så hiv inn en post om det da... :thumbup:

Endret av Znoken
Skrevet

til meg sa NTBB at deres kunder skulle få det 12-19 mai

Skrevet (endret)

Ojada!

1239660808.png

Ekstremt dårlig ping og upload, men jeg er usikker på hvem som bruker nettet i huset.

Uansett dette er bra. 40/40 til 349kr måned.

EDIT: Testet via trådløst tilkobling (n)

EDIT2:

Ble litt bedre med remote desktop på server i kjeller med 1gbps tilkobling:

1239674143.png

Endret av Ballestikk
Gjest Slettet-QjT4b9
Skrevet

1240217695.png

Lofotkraft. vet ikke hvorfor jeg får 20mbit opp bare, laster ikke opp noe som helst.

MEN, faren til en kompis av meg fikk 45/70, snakk om overprestering. Syns de kan dele litt med meg så jeg får 40/40 og ikke 40/20 -.-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...