Gå til innhold

Hvor selges billig treningsutstyr?


Anbefalte innlegg

Sitter og vurderer om jeg skal kjøpe kort på treningssenter eller begynne å kjøpe inn utstyr til å ha hjemme. Tenker da manualer og sånne ting først. Noen som vet hvor dette kan kjøpes litt rimelig? Eventuelt danmark eller sverige?

 

Skjønner ikke helt at en manual på 20kg kan koste 500 kroner:P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får disse begynner settene med håndmanualer og vektskiver til 3-400kr på feks XXl og Europris. Vektskiver kan kjøpes løst, men de billigste jeg har funnet er til 20kr pr kg på XXL, så det koster litt uansett.

 

Maksvekt på en hantel med disse nybegynner settene er ca 20kg, men da må du finne en pakke som ikke inneholder massevis av 1kg`s skiver.

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Du får disse begynner settene med håndmanualer og vektskiver til 3-400kr på feks XXl og Europris. Vektskiver kan kjøpes løst, men de billigste jeg har funnet er til 20kr pr kg på XXL, så det koster litt uansett.

 

Maksvekt på en hantel med disse nybegynner settene er ca 20kg, men da må du finne en pakke som ikke inneholder massevis av 1kg`s skiver.

du kan finne masse bra på nettet, jeg selv har en del treningsutstyr som er lett å bruke og ikke tar noe særlig plass.og det er billig. søker du på nettet så finner du sikkert noe brukenes, kunne ha gitt deg noen gode forslag, men har ikke lov til det her inne hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...