Gå til innhold

Forumtreff - Trondheim, Mars 2011


Gjest Slettet-77do0b

  

16 stemmer

  1. 1. Hvor skal det konsumeres mat?

    • Graffi
      6
    • Egon
      9
    • Likegyldig
      1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Mye god mat i pils. Jeg regner også med at flere parter muligens går sammen og spleiser på pizza, og da bruker det som regel å bli noe til overs. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Da er pollen oppdatert.

 

edit: blah. Jævla tull. Får ikke resatt pollen :hmm:

 

edit2: Der ble det.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Bare å komme med alternativer det. :) Dersom det er en generell fotointeresse blant deltakere så kunne vi jo tatt en tur med kameraet. Dersom majoriteten vil bowle så går jo det også an. Rockheim eller andre museer? Det er bare å fyre løs.

 

Desverre så begynner det å spøke litt for min del også mtp. økonomi, men å være med å treffest tidligere på dagen samt middag skal gå fint. Jeg er bare mye mer usikker på ut-på-byen delen av dagen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Av økonomiske årsaker så ser det ut til at jeg ikke får mulighet til å være med på så mye mer enn selve matdelen dessverre. Men vi kan jo kanskje finne ut av hvilken Egon, dersom den vinner, vi skal møtes? Klokken 18.00 høres forøvrig ut som et passelig tidspunkt for min del også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Jeg må nok innrømme at det var meg. Jeg VET at dersom det blir Graffi så blir det så mye dyrere for mitt vedkommende. :p

Jeg har aldri vært på Egon i Søndre så jeg blir med dit. I tillegg så kan jeg jo informere om at noen Akamister skal ute og fotografere om Lørdagen så jeg har vært litt i prat med de ( i tråden i alle fall ), og at dersom det er noen fotointersserte her i tråden så er det jo bare å slenge seg med. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=966497&st=2600

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...