Gå til innhold

HTC Incredible S - Diskusjonstråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er også en liten forandring i forhold til Desiren som jeg ikke liker i det hele tatt. Dvs når man tar et bilde og man går tilbake for å se på det bilde, er det ikke mulig å slette det med en gang (slik det var før). Skjønner ikke hvorfor de har endret det,egentlig :nei: Mye mer tungvindtå må alltid gå til galleri for å rydde opp.

 

Du må nok bruke øya litt bedre :) Du kan slette både på forhåndsvisningen idet bildet blir tatt, og når du trykker på knappen til venstre for å hente opp kamerabildene

Lenke til kommentar

Du må nok bruke øya litt bedre :) Du kan slette både på forhåndsvisningen idet bildet blir tatt, og når du trykker på knappen til venstre for å hente opp kamerabildene

 

 

Slik jeg har det på min Incredible når jeg tar et bilde får jeg 3 sekunder til å slette og etter det kommer jet til hovedkamera sjermen. Det jeg mener er at når jeg trykker på gallerie fra den skjermen får jeg ikke mulighet til å slette de bildene som kommer ut. De eneste valg jeg får er: angi som, lysbildefremvisning,velg spiller og detaljer.

Lenke til kommentar

Klarte ikke vente lenger, bestilte i går, nå er den på veg med Tollpost, hentes i butikk i kveld ... No verte da spanande ... :dribble:

 

Bare å glede seg dette er en rå telefon og den oser av kvalitet hele veien. Jeg kommer ikke over kvaliteten på skjermen den er jo bare rå og jeg er vant med Super Amoled +.

Lenke til kommentar

Klarte ikke vente lenger, bestilte i går, nå er den på veg med Tollpost, hentes i butikk i kveld ... No verte da spanande ... :dribble:

 

Bare å glede seg dette er en rå telefon og den oser av kvalitet hele veien. Jeg kommer ikke over kvaliteten på skjermen den er jo bare rå og jeg er vant med Super Amoled +.

 

Er skjermen så bra? Leste nettop en test at skjermen ikke kunne måle seg men mange andre mobiler, spessielt sortnivået var ikke i nærheten.

Lenke til kommentar

Klarte ikke vente lenger, bestilte i går, nå er den på veg med Tollpost, hentes i butikk i kveld ... No verte da spanande ... :dribble:

 

Bare å glede seg dette er en rå telefon og den oser av kvalitet hele veien. Jeg kommer ikke over kvaliteten på skjermen den er jo bare rå og jeg er vant med Super Amoled +.

 

Er skjermen så bra? Leste nettop en test at skjermen ikke kunne måle seg men mange andre mobiler, spessielt sortnivået var ikke i nærheten.

 

Ja den er virkelig god, du kan jo se på denne videoen ca 1.30 uti så samelignes den med desire HD den blir blass i forhold.

 

Lenke til kommentar

Klarte ikke vente lenger, bestilte i går, nå er den på veg med Tollpost, hentes i butikk i kveld ... No verte da spanande ... :dribble:

 

Bare å glede seg dette er en rå telefon og den oser av kvalitet hele veien. Jeg kommer ikke over kvaliteten på skjermen den er jo bare rå og jeg er vant med Super Amoled +.

 

Er skjermen så bra? Leste nettop en test at skjermen ikke kunne måle seg men mange andre mobiler, spessielt sortnivået var ikke i nærheten.

 

Ja den er virkelig god, du kan jo se på denne videoen ca 1.30 uti så samelignes den med desire HD den blir blass i forhold.

 

 

Enig at skjermen ser bra ut i videoen, har HTC nå, og er fornøyd med dem, så hadde egentlig tenkt å kjøpe denne, men er blitt litt i tvil om jeg heller skal satse på Gallaxy S2 :hmm:

Endret av Blueone
Lenke til kommentar

Da har jeg fått min Incredible S og er veldig fornøyd så langt. Skjermen er knallbra, jeg kommer også fra amoled-skjerm (Nokia N8) og synes ikke denne står noe tilbake. At svartnivået ikke er like godt som på enkelte andre mobber betyr nada, denne skjermen er i toppklasse!

 

Alt glir kjapt og smooth i menyer. Jeg har ikke noe problem med minijack-inngangen som et par stykker nevnte lenger oppe i tråden. Tight og fin, og musikkspilleren overrasket i alle fall mine ører med god kvalitet. Bruker equalizeren med bassforsterkning, det klinger bra med gode hodesett tilkoblet. FM-radioen funker også meget bra her jeg er.

 

Jeg ble også gledelig overrasket over design og kvalitetsfølelse på chassiset, dette oser kvalitet. Telefonen ligger godt i hånda, og den noe spesielle baksiden gjør faktisk bare at telefonen hever seg litt over mengden :D

 

Batterikapasiteten ser foreløpig bra ut, etter at jeg fikk den i går fiklet jeg nesten konstant hele kvelden med surfing, brukte wi-fi, sendte meldinger, brukte musikkspiller og radio, likevel var det ca 50 % igjen da jeg køyet. Med min bruk vil nok denne mobilen vare to dager mellom hver lading, antar jeg.

 

Har selv vurdert tokjerneprosessor-mobil, men i andre tråder ser jeg at der er voldsomt med problemer med LG Optimus 2X ... Personlig har jeg ikke trua på LG, og Samsung er heller ikke på nivå med HTC etter min mening, jeg har hatt både Samsung og HTC før, ingen tvil om hva jeg stoler mest på.

 

Da er det bare å gi seg fiklingen i vold. BTW; for meg som er ny på Android, er det noen apps man liksom "MÅ" ha?

Endret av GraBalder
Lenke til kommentar

Mange fine apps der ute men jeg tok meg tid til å lese innlegg fra denne tråden fra årsskiftet og fant en del jeg liker. Juice Defender er et must som sparer batteriet, Droid Stast er bra da man får oversikt over alt fra samtaletider til hvor mye databruk du bruker. Google maps selvfølgelig, YouTube, spill som angry birds etc etc men les tråden både første post og fr årsskiftet som jeg linker til her.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1098973&st=4640

 

Du har også denne tråden som er flott..

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1267640

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Mange fine apps der ute men jeg tok meg tid til å lese innlegg fra denne tråden fra årsskiftet og fant en del jeg liker. Juice Defender er et must som sparer batteriet, Droid Stast er bra da man får oversikt over alt fra samtaletider til hvor mye databruk du bruker. Google maps selvfølgelig, YouTube, spill som angry birds etc etc men les tråden både første post og fr årsskiftet som jeg linker til her.

Takker. Skal sjekke de trådene.

 

Hvordan får man stoppet kjørende program på denne mobilen? Er vant med Nokia N8, der var det bare å holde inne menyknappen, da kom opp en liste over alle kjørende program som man da kunne klikke på og stoppe. På HTC-en ser jeg at mange program fortsetter å kjøre hele tiden selv om jeg har gått ut av dem, nettleseren, f.eks. Men ikke sikkert det spiller noen rolle strøm- og ressursmessig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...