Gå til innhold

HTC Incredible S - Diskusjonstråden


Anbefalte innlegg

Designet på iPhone sitt grensesnitt ser bra ut.. Det jeg savner der er dedikert hjemmeskjermer. Men det blir en annen diskusjon. Synes måten samsung har løst touchwiz på ikke er på langt nær så lekker som iPhone. Blir for mye farger og mas.

 

Så HTC sense er det som funker på Android...

Tja, litt uenig. Jeg syns TouchWiz fungerer (farger eller ei) visuelt, og brukermessig er det ingenting å si på det. Der har jeg aldri blitt helt komfy med Sense, men det er meg, og jeg er annerledes enn de fleste. Men vi dropper debatten om det, det vedgår ikke tråden. :)

 

Fikk telefonen i går. Så langt veldig fornøyd :-)

Gratulerer. :)

 

Alltid like koselig å få ny telefon. Særlig om den er av det imponerende slaget.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sikkert ingenting i veien med denne, bortsett fra at den lanseres med en gammel Android-versjon og antakelig får dårlig batterilevetid :p

 

HTC er vel de som er flinkest til å oppdatere telefonene sine da... Og de har jo lovet 2.3 til telefonen... Faktisk til alle Desire modellene har jeg lest..

 

Hva anses som bra batterilevetid for tiden? Så lenge den holder fra morgen til kveld så er det vel bra nok :thumbup:

Lenke til kommentar

Har hatt min en uke nå og er utrulig fornøyd. Men min er det då en feil på. Kontaktbildene i meldinger forsvinner visst jeg må skru av og på mobilen. Eneste måte å få de fram igjen på er å gjennopprette den. Men ellers fungerer den glimrende. Har hatt Desire et år nå og prøvde meg også på Desire Hd, men den syns jeg var for stor og tung. Incredible S passer meg utmerket i størrelse. "klumpen" på baksiden merker jeg ingenting til. Batteriet holdet 2 døgn+ med min bruk. Det er jeg veldig fornøyd med. Desire måtte lades hver kveld. Dette er en mobil jeg kan ha lenge, men lurer litt på om jeg skal få tilsendt en ny eller om jeg skal vente å sjå om det med kontaktbildene blir fikset når det kommer oppdatering til 2.3

Lenke til kommentar

Har hatt min en uke nå og er utrulig fornøyd. Men min er det då en feil på. Kontaktbildene i meldinger forsvinner visst jeg må skru av og på mobilen. Eneste måte å få de fram igjen på er å gjennopprette den. Men ellers fungerer den glimrende. Har hatt Desire et år nå og prøvde meg også på Desire Hd, men den syns jeg var for stor og tung. Incredible S passer meg utmerket i størrelse. "klumpen" på baksiden merker jeg ingenting til. Batteriet holdet 2 døgn+ med min bruk. Det er jeg veldig fornøyd med. Desire måtte lades hver kveld. Dette er en mobil jeg kan ha lenge, men lurer litt på om jeg skal få tilsendt en ny eller om jeg skal vente å sjå om det med kontaktbildene blir fikset når det kommer oppdatering til 2.3

 

Er det noen nevneverdige forskjeller på incredible s og desire i bruk?

Lenke til kommentar

Incredible s har bedre kamera og bedre bateritid enn Desire. Liker og veldig godt at menytastene er touch og ikke fysiske. Men ellers er de jo ganske like. Har vert veldig fornøyd med Desire. Har prøvd både iPhone 4, Desire Hd, Legend, Gratia og google nexus s men har gått tilbake til Desire. Nå har jeg endelig fått etterfølgeren og er meget fornøyd :)

Lenke til kommentar

Hmpft... Fikk min i dag, fra Expansys.

Den har store problemer med jack-pluggen. Må lirke & pirke for å få lyd på begge sider, og imens blir ørepluggen registrert med/uten mikrofon og ikke i det hele tatt. Dårlig kontakt med andre ord.

 

GPS-en har også store problemer med å finne posisjon.

Har heller ikke norske menyer, men det kunne jeg levd med.

 

Dette lukter retursak.

Lenke til kommentar

Jeg har norske menyer på min fra Expansys. Kan ikke velge norsk språk i innstillinger men når jeg velger hvilken operatør jeg har så kommer alt på norsk.

Jeg kjøpte meg en ny norsk i går :p

Vart litt trist når også denne har samme feil med at kontaktbildene i meldinger forsvinner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...