Gå til innhold

HTC Incredible S - Diskusjonstråden


Anbefalte innlegg

Jeg har norske menyer på min fra Expansys. Kan ikke velge norsk språk i innstillinger men når jeg velger hvilken operatør jeg har så kommer alt på norsk.

Jeg kjøpte meg en ny norsk i går :p

Vart litt trist når også denne har samme feil med at kontaktbildene i meldinger forsvinner.

 

Skjer denne feilen med kontaktbilder vis du bruker handcent sms også?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har jeg ikke prøvd, men fekk bekreftet fra Htc at dette er en bug på denne mobilen. Så håper det kommer en oppdatering fort. Er jo ellers så fornøyd. Men visst jeg skal prøve handcent sms, får mobilen da en annerledes meldingsliste? For bildene er vekke både i meldingslisten og inne i hver melding visst jeg skrur av mobilen.

Lenke til kommentar

Hmm.. rart.. jeg ser på under meldinger og en spesifikk tråd/person, og når jeg velger mer og Mottakers telefonummer.. så blir det rette nummeret listet opp +47******** men så blir det også listet opp +147********. Dette fører tydeligvis til at enkelte meldinger jeg sender til denne kontakten ikke kommer frem(og jeg får ingen feilmelding) noen som har sett dette? jeg har forsøkt å editere den kontakten og finne et slikt evt. nummer.. uten hell..

 

Noen tips?

 

Edit: fant ut av det.. denne kontakten var linket med en facebook-profil og der lå nummeret med denne feilen.

 

A

Endret av Noppers
Lenke til kommentar

Fikk min Incredible S i går, og er strålende fornøyd!

Har ikke opplevd problemer med kontakter slik som andre. Jeg bruker dog Launcherpro, og ikke sense. Et lite tips kan være å synke kontakter med Facebook, ikke Facebook for Sense. Handcent ser jeg på som en unødvendig app. Eneste grunn til at jeg brukte den før var for å få popup, men SMS popup gjør den jobben bedre. Utover det er stock helt knall.

 

Når det gjelder den "opphøyningen" på baksiden er dette et ikke-tema. Den er omkring 1 mm høy og merkes ikke i hånda. Skjønner ikke hvorfor reviewen på side en lar dette stå som et minus punkt.

 

Ett minus kan være batteritiden, men dette er ikke testet skikkelig enda. Fikk den jo i går og brukte vel 9 timer av nattevakta på å sette opp launcherpro. Ser dog sweet ut nå, med bare 2 homescreens og ingen app launcher :)

Lenke til kommentar

Fikk min Incredible S i går, og er strålende fornøyd!

Har ikke opplevd problemer med kontakter slik som andre. Jeg bruker dog Launcherpro, og ikke sense. Et lite tips kan være å synke kontakter med Facebook, ikke Facebook for Sense. Handcent ser jeg på som en unødvendig app. Eneste grunn til at jeg brukte den før var for å få popup, men SMS popup gjør den jobben bedre. Utover det er stock helt knall.

 

Når det gjelder den "opphøyningen" på baksiden er dette et ikke-tema. Den er omkring 1 mm høy og merkes ikke i hånda. Skjønner ikke hvorfor reviewen på side en lar dette stå som et minus punkt.

 

Ett minus kan være batteritiden, men dette er ikke testet skikkelig enda. Fikk den jo i går og brukte vel 9 timer av nattevakta på å sette opp launcherpro. Ser dog sweet ut nå, med bare 2 homescreens og ingen app launcher :)

 

Er Sms programet på Incredible S oppgradert i forhold til Desire?

Lenke til kommentar

Jeps, fikk denne igår her også. Når jeg får sms, skal den bare plinge, ikke noe at skjermen lyser opp?

 

hva er beste blogger appen? jeg la inn blogginnlegg igår med bilde tatt men bildet ble så avlangt å lite på bloggen. Føler også at andre bilder ståenede blir smale og lange. skal de bli sånn? 1952X3264 .

Lenke til kommentar

Er Sms programet på Incredible S oppgradert i forhold til Desire?

Ikke så vidt jeg kan se. Men synes stock funker mer enn bra nok.

 

Jeps, fikk denne igår her også. Når jeg får sms, skal den bare plinge, ikke noe at skjermen lyser opp?

Er standard slik. I tillegg har du varsellampa øverst til høyre som blinker. Last ned SMS popup om du ønsker noe slikt.

Lenke til kommentar

Omfattende test av Incredible S på GSMArena

Mobilen skårer bra, men konklusjonen er at den ikke er noe anbefalt kjøp fordi den blir utdatert allerede om seks måneder pga alle konkurrentene som er på trappene med dobbelkjerneprosessor.

 

Lurer på å kjøpe den likevel, da jeg skifter mob hvert halvår uansett ... :D

 

Lagt til: Spørsmål til dere som har den:

1) Hvordan er lydkvalitet og signal ved telefonsamtaler?

2) Hvordan er lydkvaliteten på musikkspilleren? (Sistnevnte var det GSMArena var minst fornøyd med.)

3) Følger det med 8GB minnekort i den norske pakken (som nevnt i testen)?

Endret av GraBalder
Lenke til kommentar

Omfattende test av Incredible S på GSMArena

Mobilen skårer bra, men konklusjonen er at den ikke er noe anbefalt kjøp fordi den blir utdatert allerede om seks måneder pga alle konkurrentene som er på trappene med dobbelkjerneprosessor.

 

Lurer på å kjøpe den likevel, da jeg skifter mob hvert halvår uansett ... :D

 

Lagt til: Spørsmål til dere som har den:

1) Hvordan er lydkvalitet og signal ved telefonsamtaler?

2) Hvordan er lydkvaliteten på musikkspilleren? (Sistnevnte var det GSMArena var minst fornøyd med.)

3) Følger det med 8GB minnekort i den norske pakken (som nevnt i testen)?

Hva som skjer om 6mnd er jo helt uinteressant. Er de helt fjern de som har testa tlf? Lydkvalitet og dekning virker veldig bra. Musikk vet jeg ikke. Men tlf er helt fantastisk på alle måter. Er meget fornøyd med min!

Lenke til kommentar

Er det noen negative sider ved denne mobilen?

 

Vurderer å kjøpe den, men har egentlig null peiling på smartphones, da jeg går rundt med en gammel SE fra 2006 ;) Tenkte litt på htc pyramid, men man vet jo aldri når den kommer (man sier jo både sommeren og slutten av 2011).

Lenke til kommentar

Pokker for en digg telefon denne likte jeg virkelig godt. Utrolig rask i både menyer og surfing og skjermen banker jo Desire HD (klasseforskjell) faktisk. Var innom Expert å prøvde den litt i dag og valget ble ikke vanskelig etter lang prøvetid med div telefoner så bestilte i kveld. Skjermen på Nexus S er heller ikke i samme klasse som denne og LG Optimus 2X gidder jeg ikke å kommentere en gang den er langt unna.. Her får man en Desire på steroider og en skjerm som kan stille mot hvem som helst(verdensklasse) så da blir det suksess da :thumbup: Er lei Samsung pga all rot med oppdateringer og ville ha et merke jeg vet hva står for og da ble valget ikke vanskelig denne gangen. Hadde LG 2X i 3 dager men med hakking i menyer samt ved nettsurf, blass skjerm, dårlig WIFI dekning etc etc så solgte jeg fort som F. Når man leser den tråden nå så baller det bare på feil etter feil og der har man nok kvaliteten LG mangler kontra HTC. Gleder meg til å få den.

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Hmpft... Fikk min i dag, fra Expansys.

Den har store problemer med jack-pluggen. Må lirke & pirke for å få lyd på begge sider, og imens blir ørepluggen registrert med/uten mikrofon og ikke i det hele tatt. Dårlig kontakt med andre ord.

 

GPS-en har også store problemer med å finne posisjon.

Har heller ikke norske menyer, men det kunne jeg levd med.

 

Dette lukter retursak.

 

 

Jeg er veldig fornøyd med telefonen min, men jeg sliter akkurat med dette med dårlig jack-pluggen og vet ikke helt om det er en svakhet i telefonen eller hva.

Det er også en liten forandring i forhold til Desiren som jeg ikke liker i det hele tatt. Dvs når man tar et bilde og man går tilbake for å se på det bilde, er det ikke mulig å slette det med en gang (slik det var før). Skjønner ikke hvorfor de har endret det,egentlig :nei: Mye mer tungvindtå må alltid gå til galleri for å rydde opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...