Gå til innhold

HTC Incredible S - Diskusjonstråden


Anbefalte innlegg

Dette med straumforbruket ser ut til å skyldas bakgrunnslyset på skjermen. Når eg setter på automatisk bakgrunnslysjustering så bruker telefonen min omtrent 90% av batteriet på å lyse opp skjermen, før oppdateringen låg vell den tilsvarande andelen på omtrent 70%.

 

Finnes det ein app som justerer bakgrunnsbelysninga betre enn standard appen? Det er klart eg kan justere dette manuellt, men når telefonen har lyssensor så burde dette være ei smal sak å få automatisert på ein fornuftig måte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er jeg blitt mer betenkelig til å oppdatere til ICS: En amerikansk teleoperatør dropper å oppdatere Desire HD (Incredible S har lik hardware) med bakgrunn i at brukeropplevelsen blir degradert. Det er jo ikke så rart at en mobil fra sent 2010 med 1GHz enkeltkjerne og 768MB RAM vil slite med å kjøre ICS...

 

EDIT: Kilde + link til HTC for specs.

Endret av Pey'J
Lenke til kommentar

Nå er jeg blitt mer betenkelig til å oppdatere til ICS: En amerikansk teleoperatør dropper å oppdatere Desire HD (Incredible S har lik hardware) med bakgrunn i at brukeropplevelsen blir degradert. Det er jo ikke så rart at en mobil fra sent 2010 med 1GHz enkeltkjerne og 768(?) MB RAM vil slite med å kjøre ICS...

Tja, Desire C med 600MHz prosessor og 512(?)MB RAM kjører da ICS og Sense 4. Nexus S har også 1 GHz prosessor og 768 MB RAM, og får android 4.1. Dee slipper riktignok å drive Sense..

Lenke til kommentar

Joa, skjønner hvor du vil hen, men selv om svakere mobiler kjører ICS, blir vel ikke opplevelsen på Desire HD noe bedre(?).

 

Ang. Desire C har du helt rett (600MHz/512MB) og denne kjører Android 4 med HTC Sense 4... Hmmm...

 

Gjenstår å få en offisiel uttalelse fra HTC. Hvis DHD blir oppdatert, får man vel bare avvente litt og høre med andre brukere først.

 

EDIT: Leste gjennom Android 4 FAQ til HTC igjen og fant dette:

 

In general, devices with 512MB ROM or less will not be upgraded to Android 4.0.

 

EDIT2: Kom på en ting til ang. Desire C: Den har lavere skjermoppløsning (320x480 vs 480x800 på DHD) og er dermed mer lettdreven.

Endret av Pey'J
Lenke til kommentar

Da har HTC tatt bladet fra munnen og vi kan legge denne ballen død: HTC says Desire HD still getting ICS, refutes reports of update cancellation

 

EDIT: HTC har lekt skal/skal ikke og landet dessverre på IKKE!

 

HTC: Desire HD to stay on current software, no ICS update

 

Beklager OT i denne tråden, diskusjonen kan fortsette i Desire HD-tråden.

Endret av Pey'J
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har nå fått testet HTC Incredible S med offisiell ICS mot en identisk Incredible S uten oppdateringen. Noe er faktisk litt raskere med ICS, men det meste er tregere, og det veldig merkbart. Den generelle opplevelsen er så redusert at jeg står enda kraftigere på min tidligere anbefaling om IKKE å oppdatere til ICS.

Lenke til kommentar

Etter at jeg lastet ned Androidoppdateringen ICS er min Incredible S blitt dritt-treig, nesten ubrukelig. Tar flere sekund å åpne enkelte apper, selv det å åpne kontaktlisten for å ringe tar flere sekunder. Dårlig av HTC å sende en oppdatering til telefoner som ikke takler det. Nå kommer jeg trolig til å skrote denne telefonen og kjøpe en ny. Det blir ikke en HTC! :nei2:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg har nå ett problem med min Incredible S.

 

Ett eller annet bruker batteriet enormt, batteribruk måleren viser det er "ringeprogram" som bruker hele 43% av batteriet.

 

Mer info fra batteribruk:

 

Bruksdetaljer:

 

Prosessor totalt: 4s

Prosessor i forgrunnen: 3s

Behold aktiv: 1m 2s

 

Så hva er feil her og kan det fikses? Jeg har prøvd en fabrikk restart av telefonen men det hjalp ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...