Gå til innhold

Marvel Vs Capcom 3, diskusjon rundt om den store fighteren


Hvem skal skaffe dette slåssespillet  

4 stemmer

  1. 1. Skal du skaffe spillet?

    • Ja
      2
    • Nei
      1
    • Senere anledning
      1


Anbefalte innlegg

23808.jpg

Marvel Vs. Capcom 3 is an explosive showdown between the heroes of the Capcom universe and the superheroes of the Marvel universe. After a decade of waiting, iconic Marvel and Capcom characters join forces again in team fighting action. Fill the shoes of legendary characters from both the Marvel and Capcom Universes -- including massively popular characters such as Ryu, Wolverine, Iron Man, and Morrigan, as well as fan favorites such as Trish from Devil May Cry and the wise-cracking Deadpool. They all come to you battle in a living comic book art style powered by Capcom's MT Framework, an advance version of the graphics engine used for Resident Evil 5.

 

Generell info:

 

Her skal det bankes løs, helter fra Capcom skal joine force mot Marvel med sine tjenere som skal vises hvem som er de beste heltene å skurkene i å slåss. Her finner man superhelter, spillkarakterer fra dine spill som du sikkert har spilt som dem før.

Karakterer som Deadpool til Magneto til Chris Redfield, du finner det meste i dette spillet!

Link til alle karakterene som er med i spillet: http://ps3.ign.com/objects/070/070922.html

 

Gameplaymovies:

http://ps3.ign.com/objects/070/070922.html

 

Anmeldelsene kan også bli postet her så jeg kan få oppdatert førsteposten ;)

Diskuter ivei, jeg skal ihvertfall garantert ha spillet!!

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Merkelig liten diskusjon dette spillet har fått.

 

Faktisk en av de beste fighting-spillene lagd på lenge. Gøyere enn Tekken, og en del enklere og mer "spiselig" enn Street Fighter 4. Som var holdbart, men altfor tungt i lengden for meg. Er MvC3 en fin ting i lengden.

 

Elsker karakterne de har putta inn, perfekt for en storfan av Marvel som meg. Og en mini-fan av Capcom og, bare jævela synd de fjerna Frank West fra Dead Rising. Mye mer unik karakter enn akkurat Trish eller Som MODOK, Iron Man(helst old-school utgaven, eller rød/sølv her), Magneto, Thor og Deadpool i Marvel-delen. Dante, Wesker, Chris, Joe, Arthur, Akuma og Haggar fra Capcom.

 

Av favoritter til å spille online/generelt er egentlig Arthur, Iron Man og Akuma. Synes de funker sammen, og jeg takler dem bra sammen. Selvfølgelig i Normal som jeg spiller for det meste, ved unntak av da jeg tar arcade-mod`en gjennom for å få alle endingene.

 

Skulle egentlig ikke ha spillet selv i første omgang. Men impulskjøpte det på releasedatoen for å ha noe ekstra og nytt spill å drive med før Bulletstorm/Dragon Age 2/Homefront. Å angrer ikke på det, fordi det er et veldig greit spill, kanskje ikke det beste men et lite stykke foran andre fighter-spill som har blitt gitt ut den siste tiden med unntak av SF4.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Har nå spilt det i ca. 15 timer totalt, og jeg må si jeg begynner å like det bedre og bedre. Først var jeg litt meh, men nå, er ganske bra. Men noe som er ganske merkelig er all den skaden Sentinel gjør. Litt kjedelig at en character skal være så broken. Liksom, møter jeg en annen som er litt bedre enn meg og som ikke bruker Sentinel, så er det så sykt lett å vinne med bare Sentinel på slutten. Jeg har spilt mange kamper der min Akuma og Wolverine har blitt slakta, for så å vinne med bare Sentinel.

Lenke til kommentar

Haha, når du nevner det så har jeg blitt eid bare av Sentinel online. Spesielt ved disse simple små rakettene han sender ut. Har vel vunnet 10 ganger, og tapt rundt 4 ganger. Har ikke spilt så mye online. Har bare tatt noen forsøk på arcade-mode på vanskeligste, og et par grinde-runder i simpel-mode på arcade. For å få alle endingene. Vel å merke, må du også se endingen til Collosus hvis du skal ha achievementen(or Throphy`en, hvis den har en slik thropy og), den får du av å bare la tiden gå ut når du taper mot han.

 

Har blitt eid av Akuma og sånt med en annen, men han var pro for å si det slik(eller kanskje no-lifer) fordi han var i den høyeste ranken på leaderboarden på Xbox-utgaven, og høyeste ranken som trolig er mulig i spillet og.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Spillet er råbra. Har vel spilt rundt 3-10 timer, og det var på 2 dager etter releasen. Virker som slossespill ikke appllerer like mye nå som før i gamle dagene da Tekken 3 herja!

Bruker DanTe, Wolverine og Dr.Doom når jeg gamer mot andre online. Anbefaler denne lineupen :)

 

Og jeg er enig i første innlegget ditt Maury, spillet er mer balansert en Tekken 6 selv om jeg fikk en platinum i Tekken 6 og det er bedre en SFIV, og uansett hvem du velger som din fighter trio vil du ha en blast med å spille dette spillet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...