Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Orgasme mens man har kyssesyka


Anbefalte innlegg

Hei, kjæresten min har nettopp fått kyssesyken, og er veldig syk.

Hun klarer ikke å spise, og får så vidt sove.

 

Legen sa at leveren hennes var så dårlig, og oppsvulmet (eller noe)

At hun ikke må finne på å drikke alkohol, eller ta noen medikamenter som ikke er godkjent.

Og da selvfølgelig, unngå all form for trening.

 

Men så kommer jeg til poenget.

Jeg er i militæret, og har ikke sett henne på 3 uker.

Vi vil såklart begge ha sex når jeg møter ho igjen, men ho er redd for at orgasmene skal være

for "slitsom" siden hun kommer veldig lett, og veldig kraftig.

 

Kan dette regnes som en trening?

Ho har ingen problem med å få 3 -4 orgasmer på rad, og ho svimler ofte av de. (ikke på en dårlig måte da)

 

Burde hun holde seg unna orgasmer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kyssesyken gå hardt ut over leveren, som du sier.

 

Det med trening, gjelder også generelt for bevegelse. Altså om leveren kommer i bevegelse, vil hun definitivt kjenne det. Har hun da voldsomme orgasmer kan selvfølgelig dette påvirke leveren. I hvilken grad er vanskelig å si.

 

Det beste er om hun ligger mest mulig i ro, også når hun kommer.

Lenke til kommentar

Det burde nok gå greit.

 

Hun burde nok også etter hvert ha en viss kontroll på hva hun klarer av fysisk aktivitet.

 

Reaksjonene kommer heller ikke momentant, men etter en tid. Slik at selv om hun føler at dette går greit, ikke ta det som et argument for at det bare er å peise på. Hun vil nok heller få reaksjoner en tid etterpå.

Lenke til kommentar

Det burde nok gå greit.

Med mindre Antatra er lege, se bort fra dette. Be henne ta kontakt med legen sin og hør, en orgasme øker blodtrykk og gjennomstrømning samt muskelsammentrekninger i hele kroppen noe som kan være den berømte dråpen.

Endret av Vizla
Lenke til kommentar

Min erfaring baserer seg kun på min egen opplevelse av kyssesyken, som jo selvfølgelig varierer fra person til person.

Legen sa at leveren hennes var så dårlig, og oppsvulmet (eller noe)

At hun ikke må finne på å drikke alkohol, eller ta noen medikamenter som ikke er godkjent.

Og da selvfølgelig, unngå all form for trening.

Derfor, la legen ta denne avgjørelsen..

Endret av Vizla
Lenke til kommentar

Da jeg fikk kyssesyken så fikk jeg streng beskjed om at jeg skulle holde meg i ro og fikk forbud mot å klatre opp på hesteryggen en god stund fremover i frykt for at det da er en stor sannsynlig for at milten kan sprekke.

 

Så nei, ikke ta sjansen, hesteridning er ikke så veldig forskjellig fra sex, for å si det sånn, hvis du ikke tar det ekstremt sakte og ikke støter inn i henne hardt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...