Gå til innhold

Gameboy advance, hvor kan jeg kjøpe?


Gitarhm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hvorfor skal trådstarter kjøpe eldre og eldre hardware ? Det mest logiske må jo for søren meg være å kjøpe en DS! Men skal trådstarter ha en rendyrket gba maskin, så funker sp best. DS har mer med at da kan h*n kjøpe litt mer moderne spill også.

Vi snakker om 777 kroner mener jeg det var, folk brenner jo opp det samme i bensin på ikkenoe tid, da kan man like greit ta seg råd til en DS, og ikke hoppe på "hvem har eldst hardware-mølla".

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

"hvem har eldst hardware-mølla" seriøst mann, hvis trådstarter vil ha noe å spille gba spill på, selvfølgelig anbefaler vi det som er best å faktisk spille gba spill på.

 

Var veldig sjelden jeg gadd å spille gba spill på min ds før jeg skaffa meg en micro, men nå ender det ofte opp med at jeg tar med meg micro'n istedet for ds'n.

Lenke til kommentar

Kjøper du DS Lite kan du bruke GBA-spill i den også. Den har en egen slot på baksiden for GBA-cartridger. DSi og XL fjernet denne porten.

 

1+

 

Man kan også kjøpe flashcards til NDS. Med det kan du laste ned flere tusen GBA spill!

 

Synd det er ulovlig å laste ned spill. Men det vet du vel?

 

Selv har jeg både DS Lite og 3DS, og jeg har tenkt å beholde begge to. DSen brukes mest til DS og GBA, mens 3DSen brukes til DS og 3DS. :)

Lenke til kommentar

Kjøper du DS Lite kan du bruke GBA-spill i den også. Den har en egen slot på baksiden for GBA-cartridger. DSi og XL fjernet denne porten.

 

1+

 

Man kan også kjøpe flashcards til NDS. Med det kan du laste ned flere tusen GBA spill!

 

Synd det er ulovlig å laste ned spill. Men det vet du vel?

 

Selv har jeg både DS Lite og 3DS, og jeg har tenkt å beholde begge to. DSen brukes mest til DS og GBA, mens 3DSen brukes til DS og 3DS. :)

 

Det er jeg fullt klar over! velger bare å ignorere det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...