Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Beste webserver for windows ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Webserveren til Windows (IIS) er bra den ;) hvis du skal ASP sider da, ellers kan du jo gå inn på developer.ez.no og laste ned EZPublish 3 så får du et program med Apache/Mysql etc i hele pakken :-)

last ned den du så slipper du noenting :-), mye redigering i tekstfiler hvis ikke ja.

Lenke til kommentar
foxserv - apache, php og mysql i en pakke. og setter omtrent opp seg selv..og bulletproof til ftp.

 

:yes:

 

Det er en fil du trenger å endre ett 2 tall til 1 for at norske tegn skal fungere. Men det er all konfigureringen som skal til... :D

Funker glimrende.

 

www.foxserv.net

 

Endret på to stk jeg. den iso instillingen der i httpd.conf. og en instilling i php.ini for å å den til å funke.. ellers gikkk alt av seg selv.

Lenke til kommentar

Jeg mener at siden du kjører Windows som OS (antar det er 2000 eller 2003 server) er det kanskje best å bruke de programmene/servicene som er best integrert i operativsystemet, som Internet Information Server og FTP Server. De er greie å administrere, og de fungerer utmerket dersom du konfigurerer dem riktig.

Lenke til kommentar
Bulletproof ftp er en bra FTP klient. Ellers så har du jo smartftp, og flashfxp (elns).

 

ehhh. bulletproffe er vel først og fremst kjent som server (vet den også finnes som klient)

smart og flash er vel bare klienter, såvidt jeg vet... correct me if i'm wrong.

Men forstod som om han var ute etter en server.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...