Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden

358 stemmer

1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

• Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Xbox marketplace (?) oppdateres internasjonalt, altså slippes demoen samtidig for alle land.

Regner med det blir lagt ut samtidig overalt, men at det ikke blir gjort tilgjengelig før den tiden i det spesielle landet.

Ikke helt sikker her men..

Skrevet

Ja, men den blir nok lagt ut på xbox live likt overalt, så å lage en bruker med en annen tidssone vil nok hjelpe til å få demoen før regner jeg med.

Skrevet

Gleder meg og gruer meg til spillet nå. Jeg har ingen forhåpninger til mitt eget lag. Vi blir undervurdert gang på gang (spiller for spiller), men satser på at spillere som meg, som dribler, flikker og spiller ballen langs bakken drar fordeler av det. Jeg blir rett og slett ufattelig trist hvis det bare er å måke ball, og slå innlegg på enorm spiss i år også.

Skrevet

Er vel ingen her som har en PS3 som IKKE har en US konto vel? Og NÅR demoen kommer på dagen er ikke så voldsomt farlig, det er bare en demo. Skal heller glede meg til fullversjonen ligger i postkassa.

Skrevet

Jeg blir rett og slett ufattelig trist hvis det bare er å måke ball, og slå innlegg på enorm spiss i år også.

Dette ødela Fifa 11 for alt for mange personer, meg inkludert.

Skrevet

Av diverse grunner må jeg stresse ganske mye for å få nett på ps3en så er det noen alternativer for å få demoen? Går det ann å laste den ned på pc'en også legge den over til ps3en?

Skrevet

Det jeg finner ut av å google det, er som jeg trodde, at Silver medlemmer får ikke tak i demoen før om 1 uka. Så du må ha Gold for å laste ned i dag, JA

Gjest Slettet-PJ426FqLv6
Skrevet

Er det noen som har lastet demoen ner på Xbox?

Skrevet (endret)

Ikke det idag den kommer ut på ps3? Noen som har testet? Håper å få prødvd den idag etter jobb!

P.S. har prøvd pes12?...den virket så elendig..

p.s.2)) hva menes med 5 sec button laggen?

Endret av alik
Skrevet

Ikke det idag den kommer ut på ps3? Noen som har testet? Håper å få prødvd den idag etter jobb!

At på online så er det en viss lag som gjør at det du foretar deg på spaken ikke skjer før det har gått ca 5 sec.

Skrevet

At på online så er det en viss lag som gjør at det du foretar deg på spaken ikke skjer før det har gått ca 5 sec.

Ja den jaa! Den kjenner vi godt til!

Og det med at folk går ut når de taper så du ikke får noe poeng for det

skulle fixes.

Skrevet

Button laggen kan også skyldes deg selv, men selvfølgelig skal det ikke skje.

Grunne er at i Intro har mange en stygg uvane med å spamme "A". Av dette så kan du faktisk komme ut av sync med EA.

Jeg var en som gjorde nettopp dette og slet med tilsvarende problem, etter at jeg sluttet å trykke i introen, eller trykke KUN 1 gang så er problemet nærmest borte.

Det kan skje av og til, men dette kan være hver 50 kamp f.eks. Allikevel så synes jeg faktisk ikke at det burde være sånn, det burde ikke gå å spamme ut av sync, for man burde kunne trykke over introen.

Skrevet

men satser på at spillere som meg, som dribler, flikker og spiller ballen langs bakken drar fordeler av det. Jeg blir rett og slett ufattelig trist hvis det bare er å måke ball, og slå innlegg på enorm spiss i år også.

Det må vel også kunne forventes at spillere lærer å forsvare seg også. Har aldri hatt spesielle problemer mot folk som prøver å slå mye innlegg fra kantene. Stort sett så kommer ikke ballen inn i tide. Spillere som måker ballen i bakrom er heller stort sett aldri noe problem, med mindre man blir utsatt for det klassiske "dempe ballen til motstanderens spiss"-syndromet. Hvis du slipper inn mye mål, så er jo alltid den beste medisinen å ikke gi bort ballen. :p

Når det er sagt, så håper jeg de har fikset posisjoneringen til sidebackene, for den kan til tider være ganske dårlig.

Håper den nye forsvarsmekanismen de har skrytt av i Fifa 12 gjør at det blir enda viktigere og vanskeligere å forsvare seg, for da blir det enda mer syting fra 5-stjernedriblerne. :p

Blir spennende å sjekke ut demoen, om den kommer i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...