Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden

358 stemmer

1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

• Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aha! Jeg spiller med ham på topp, og når kreativiteten plutselig gjemmer seg pleier jeg å bruke "sende ballen til ronaldo på løp og håpe på det beste"- trikset. Fungerer av og til :)

Mulig det er slik "noobsene" gjør det, og at det er "feigt", men det driter jeg i!

I Fifa 11 spilte jeg med med Ronaldo og Higuan på topp. Men i Fifa 12 så er det mye mer å tjene med han på kant, slik han gjør i virkeligheten. Hodestyrke er ikke lenger like effektivt som i 11ern der en bare kunne legge innlegg så satse på Ronaldo med hodet. Det er mye mer effektivt å skjære innover med han.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

FIFA har ikke rettighetene til CL, det er det PES som har.

faen da..... da kunna no dem laget en annen turnering da.

Er det ingen måte å møte dem andre storlaga i europa da i turnering eller kamp?

Skrevet

Spørsmål. Startet noen game nå på fifa ps3. og ser at ingen av klubbene i england er med i champions league??? hva skjer?

Ingen er med i Champions Cup i første sesongen, du må spille en sesong og kvalifisere deg først.

Skrevet

Spørsmål. Startet noen game nå på fifa ps3. og ser at ingen av klubbene i england er med i champions league??? hva skjer?

Ingen er med i Champions Cup i første sesongen, du må spille en sesong og kvalifisere deg først.

ok takk :)

Skrevet

Nå skal eg være superfantastiskdiggbart snill med alle sammen.

Eg viser herved til listen med alle 5 stjerneskillerzzz i Fifa 12. Ikke 100% at alle er med, men dog.

http://www.fifaencyc...-star-skill.php

Spania har bare én med fem stjerneskillzzz? Og Messi?

Hvilke spanske spillere gjør 5stjerners skillsa i kamper, da? Syns Messi burde hatt 4stjerner.

Skrevet

Messi er vel ikke finte typen? Slik jeg har oppfattet han så har han bra teknikk, tyngdeoverføring, men det er sjelden Messi drar av en mann med en syk finte som Ronaldinho gjorde i sine glansdager.

Skrevet

Hadde akkurat tidenes opphenting (for meg i hvert fall), ligger under 0-2 etter 9 og 11min. Etter 27 min spiller jeg Ramires igjennom og utligner og det er fortsatt håp! 2min seinere er Ramires igjennom igjen og det står 2-2, 2min seinere så er det plutselig 3-2 til meg, og som ikke det skulle holde, er Torres framme å setter 4-2 bare 10min etter første målet mitt :)

Men kampen var ikke over enda og han utligner til 4-3 etter 56min, men kampen blir punktert etter 80min da det står 5-3! For en deilig følelse det er når man henter seg opp igjen fra slike kamper! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...