Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden


  

358 stemmer

  1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

    • Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3


Anbefalte innlegg

I'll crush him!!

 

Btw, er enig med ein del her. Når eg spela mot MoleInHole så er det sjuk lagg. Han ligger der og venta på midtbana. Eg klarer ikkje å drible pga laggen og han cruiser igjennom forsvaret mitt..

 

pop fiske du skuffer meg nå...du har jo aldri klagd på det før

Klager som regel aldri om det er lagg med folk.. Tar det som det er :p Var meir for å "backe" opp folk som seier det samme.

 

Men bryr meg i grunn ikkje så alt for mykje :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jesus Christ. Ta selvkritikk. Det er tre stykker som har sagt fra om lagg nå. Det er helt umulig å spille mot noen når du har 1 - 3s delay. Du hadde jo den mest forutsigbare spillestilen noensinne, så det er jo ikke noe problem å stoppe deg i utgangspunktet. Problemet oppstår først når jeg spiller med et helt annet utgangspunkt enn deg.

 

Tipper det lagget for SixIlluZions igjen. Kamp, Six?

Lenke til kommentar

du kan ikke skylde på lag nå sixilliusions!

 

Du har vunnet én kamp, to har endt uavgjort og én har jeg vunnet. Til sammen har du skåret 8 mål, étt av målene har du skapt selv, resten har vært glitch eller straffer (og ingen burde vært straffe). Du er ikke akkurat noe fantastisk FIFA-spiller, du bare kjører på luck. Jeg har faktisk aldri opplevd så mye flaks som du har. Men jeg har noen spørsmål:

 

Hvordan kan Rooney løpe etter forsvaret mitt en helg omgang, for så å løpe fra Taiwo, som nesten ikke har løpt? Dine spillere er på full stamina hele veien, og det irriterer meg. Samtidig så lurer jeg på hvordan du fikk Zenit til å bli 5-stjerners lag?

 

Jeg mistenker så mye juks, at det er skummelt. Da du var United, så så jeg Nani løpe like fort som en spiller gjør offline hvis en har 100 i akserlasjon og speed (på det justeringsgreia). Du får nekte så mye du vil. Det finnes cheats som gjør at spillerene dine blir überraske, og du får bare bruke dem.

 

Kan adde til at Drogba var 3-4 meter foran Lombhears eller hva han heter, og ble tatt igjen. Drogba hadde nesten ikke løpt hele kampen. Lombhears eller hva han heter har 33 i akserlasjon og 40 i speed. Men kom som ei kule. Tok han igjen på under 2 sekunder.

 

Og til dere andre som spiller mot MoleInHole. Bare marker spissen hans, for MoleInHole bruker bare to knapper på hele spillet og det er L1 - for å sende spillere på løp og trekant - for å legge pasningen.

Lenke til kommentar

Jesus Christ. Ta selvkritikk. Det er tre stykker som har sagt fra om lagg nå. Det er helt umulig å spille mot noen når du har 1 - 3s delay. Du hadde jo den mest forutsigbare spillestilen noensinne, så det er jo ikke noe problem å stoppe deg i utgangspunktet. Problemet oppstår først når jeg spiller med et helt annet utgangspunkt enn deg.

 

Tipper det lagget for SixIlluZions igjen. Kamp, Six?

 

Skole i morgen, så tar det heller i morgen ettermiddag, men bare add meg.

 

Har sendt mail til EA nå om det fins speed cheater osv.

Lenke til kommentar

Legger deg til i morgen. Husker selv at jeg spilte mot en som hadde 99 Rosenborg-spillere i FIFA 11. Juksemakere gjør visst alt for å lykkes.

 

Ja, det irriterer meg òg. Det er synd, men jeg er 99% sikker på at MoleInHole bruker cheats. Er så mye i kampen, som tilsier det. Spesielt 40 meteren til Nani på 3 sekunder.

Lenke til kommentar

Nå sier jeg uskyldig til det motsatte er bevist, men man kan jo aldri vite. Er noe dritt at man ikke kan se hele kampen i reprise online.

 

Har spilt en(eller to?) kamper mot MoleInHole, og det lagga hos meg også, men vet ikke om det var meg eller han (lagger på 20% av online-kampene mine).

 

EDIT:

 

 

Samtidig så lurer jeg på hvordan du fikk Zenit til å bli 5-stjerners lag?

 

Kan hende dere spiller med offline stats? Han kan ha endret statsene til 99 på alle spillerene..just sayin

 

Det kan jo hende...

 

 

Endret av jdmik
Lenke til kommentar

Haha, se her ja. Nå var det kommet frem mye intr informasjon.

 

Hvor er det blitt av Mole'en forresten? :whistle:

 

Btw, Mole. Eg kan ta en kamp mot deg, så får eg tatt opp hele kampen med HD PVR'en min i sin helhet så får vi se om det er noe muffins going on.

Hvis det er slik at han har redigert alle spillerene sine, så har han vært på fifa i hele dag, og helt sikkert redigert tilbake.. Forundrer meg ikke.

Lenke til kommentar

Da får du sitte å vente en stund. Eg sa ikke noe om når gjorde eg vel? Uansett så har eg ett liv utenom Fifa imotsetning til andre. Idag er det ekte fotball som gjelder, men kan legge igjen en mld her når vi kan ta en kamp.

 

Haha, se her ja. Nå var det kommet frem mye intr informasjon.

 

Hvor er det blitt av Mole'en forresten? :whistle:

 

Btw, Mole. Eg kan ta en kamp mot deg, så får eg tatt opp hele kampen med HD PVR'en min i sin helhet så får vi se om det er noe muffins going on.

Hvis det er slik at han har redigert alle spillerene sine, så har han vært på fifa i hele dag, og helt sikkert redigert tilbake.. Forundrer meg ikke.

 

Da kommer han uansett til å tape så da er det ikke noen big deal ;)

Lenke til kommentar

Da får du sitte å vente en stund. Eg sa ikke noe om når gjorde eg vel? Uansett så har eg ett liv utenom Fifa imotsetning til andre. Idag er det ekte fotball som gjelder, men kan legge igjen en mld her når vi kan ta en kamp.

 

Haha, se her ja. Nå var det kommet frem mye intr informasjon.

 

Hvor er det blitt av Mole'en forresten? :whistle:

 

Btw, Mole. Eg kan ta en kamp mot deg, så får eg tatt opp hele kampen med HD PVR'en min i sin helhet så får vi se om det er noe muffins going on.

Hvis det er slik at han har redigert alle spillerene sine, så har han vært på fifa i hele dag, og helt sikkert redigert tilbake.. Forundrer meg ikke.

 

Da kommer han uansett til å tape så da er det ikke noen big deal ;)

 

snakkes bare piss dere...kom på da!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...