Gå til innhold

FIFA 12: Den Gigantiske Tråden


  

358 stemmer

  1. 1. Kommer Fifa 12 i spillsamlingen din?

    • Ja
      280
    • Nei
      37
    • Trenger mer info når den tid kommer
      25
    • Det er PES som gjelder
      7
    • Går for begge
      6
    • Ja, det gjorde det. Men fy FAEN som eg angrer!!!
      3


Anbefalte innlegg

Kan spille mot deg i kveld, men skjønner ikke hvorfor du ikke bare tar turen til H2H-seasons, ikke kan jeg forstå at ingen slår deg heller. Jeg spilte èn kamp mot deg tidligere, og du vant 1-0 (og det lagget hinsides mye for meg), så jeg kan ikke forstå at du plutselig er helt uslåelig.

 

må være ditt nett da...mitt er helt fint

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

MoleInHole. Du skylder vel meg 100 kr da? Men seriøst mann, skaff deg bedre nett. Det var umulig for meg å gjøre en shit!! Trykkte jeg sentre knappen tok det 1 sekund før han sentret.. Herre. Pluss du e jo verdens heldigste spiller... Hver gang du løpte i meg så fikk du ballen med deg videre uansett: 70% av sjansene dine kom på slik piss. Latterlig. Jeg måtte jo bare forsvare meg med den delayen òg. Det at jeg skårte var bare effektivitet.

Lenke til kommentar

MoleInHole. Du skylder vel meg 100 kr da? Men seriøst mann, skaff deg bedre nett. Det var umulig for meg å gjøre en shit!! Trykkte jeg sentre knappen tok det 1 sekund før han sentret.. Herre. Pluss du e jo verdens heldigste spiller... Hver gang du løpte i meg så fikk du ballen med deg videre uansett: 70% av sjansene dine kom på slik piss. Latterlig. Jeg måtte jo bare forsvare meg med den delayen òg. Det at jeg skårte var bare effektivitet.

 

skylder deg ingenting siden du vant 2-1...det 100kr greiene gjeldte før jeg innførte det med 500kr for 2 mål... :tease:

 

og det lag dritet kan ikke jeg gjøre noe med... :hmm:

Endret av SmdYouNoob
Lenke til kommentar

MoleInHole. Du skylder vel meg 100 kr da? Men seriøst mann, skaff deg bedre nett. Det var umulig for meg å gjøre en shit!! Trykkte jeg sentre knappen tok det 1 sekund før han sentret.. Herre. Pluss du e jo verdens heldigste spiller... Hver gang du løpte i meg så fikk du ballen med deg videre uansett: 70% av sjansene dine kom på slik piss. Latterlig. Jeg måtte jo bare forsvare meg med den delayen òg. Det at jeg skårte var bare effektivitet.

 

skylder deg ingenting siden du vant 2-1...det 100kr greiene gjeldte før jeg innførte det med 500kr for 2 mål... :tease:

 

og det lag dritet kan ikke jeg gjøre noe med... :hmm:

Jeg vet ikke om du så det, men hver gang du hadde ballen så klarte jeg ikke å løpe mot deg før det hadde gått 1 sekund, for da reagerte spilleren, så det var jo helt umulig å spille. Dermed måtte jeg bare ta til meg selv og si at jeg kan ikke spille med masse folk fremover, siden jeg ikke klarer å sentre når jeg skulle eller avslutte når jeg skulle avslutte. Du så jo når jeg var sånn ca alene med robinho på slutten? Han skøt ikke før etter 3 steg og da var jo du oppi han.. Helt idiotisk.

 

Men du var veldig flink å løpe ned mine spillere for så å komme deg videre, creds for det =P Va nesten som jeg vurderte å bare slippe kontrollen..

 

 

 

Lenke til kommentar

MoleInHole. Du skylder vel meg 100 kr da? Men seriøst mann, skaff deg bedre nett. Det var umulig for meg å gjøre en shit!! Trykkte jeg sentre knappen tok det 1 sekund før han sentret.. Herre. Pluss du e jo verdens heldigste spiller... Hver gang du løpte i meg så fikk du ballen med deg videre uansett: 70% av sjansene dine kom på slik piss. Latterlig. Jeg måtte jo bare forsvare meg med den delayen òg. Det at jeg skårte var bare effektivitet.

 

skylder deg ingenting siden du vant 2-1...det 100kr greiene gjeldte før jeg innførte det med 500kr for 2 mål... :tease:

 

og det lag dritet kan ikke jeg gjøre noe med... :hmm:

Jeg vet ikke om du så det, men hver gang du hadde ballen så klarte jeg ikke å løpe mot deg før det hadde gått 1 sekund, for da reagerte spilleren, så det var jo helt umulig å spille. Dermed måtte jeg bare ta til meg selv og si at jeg kan ikke spille med masse folk fremover, siden jeg ikke klarer å sentre når jeg skulle eller avslutte når jeg skulle avslutte. Du så jo når jeg var sånn ca alene med robinho på slutten? Han skøt ikke før etter 3 steg og da var jo du oppi han.. Helt idiotisk.

 

Men du var veldig flink å løpe ned mine spillere for så å komme deg videre, creds for det =P Va nesten som jeg vurderte å bare slippe kontrollen..

 

rart at det lagger BARE mot deg og ingen andre?

 

og det når jeg løp ned spillerne dine var bare flaks :D

Lenke til kommentar

Ikke rart at du aldri taper da om du har så rævnett at alle du spiller mot har 4-5sek lagg.

 

rart at det lagger BARE mot deg og ingen andre?

 

 

 

Har du spurt de andre du har spilt mot?

 

Hvis jeg ikke husker feil, så sa Jørgen (jgiggs) det samme. Jeg følte det var en katastrofe å spille mot han. Det å bytte mann tok jo så lang tid òg. Og han spilte jo den mest direkte fotballen noensinne, så da blir det jo helt umulig for meg å bytte mann og snu meg samtidig pågrunn av delayen. Men jeg vant, da. Happy med det.

Lenke til kommentar

Ikke rart at du aldri taper da om du har så rævnett at alle du spiller mot har 4-5sek lagg.

 

rart at det lagger BARE mot deg og ingen andre?

 

 

 

Har du spurt de andre du har spilt mot?

 

Hvis jeg ikke husker feil, så sa Jørgen (jgiggs) det samme. Jeg følte det var en katastrofe å spille mot han. Det å bytte mann tok jo så lang tid òg. Og han spilte jo den mest direkte fotballen noensinne, så da blir det jo helt umulig for meg å bytte mann og snu meg samtidig pågrunn av delayen. Men jeg vant, da. Happy med det.

 

ja jgiggs klaget også...men som sagt så er jeg 14 år og får ikke gjort noe med nettet :no: har prøvd å grine meg til det men det funket ikke

Lenke til kommentar

Ikke rart at du aldri taper da om du har så rævnett at alle du spiller mot har 4-5sek lagg.

 

rart at det lagger BARE mot deg og ingen andre?

 

 

 

Har du spurt de andre du har spilt mot?

 

Hvis jeg ikke husker feil, så sa Jørgen (jgiggs) det samme. Jeg følte det var en katastrofe å spille mot han. Det å bytte mann tok jo så lang tid òg. Og han spilte jo den mest direkte fotballen noensinne, så da blir det jo helt umulig for meg å bytte mann og snu meg samtidig pågrunn av delayen. Men jeg vant, da. Happy med det.

 

ja jgiggs klaget også...men som sagt så er jeg 14 år og får ikke gjort noe med nettet :no: har prøvd å grine meg til det men det funket ikke

Vi kan sikkert spille en kamp til en gang, men da må jeg være hjemmelaget, hvis det hjelper på nettet. Men du vet når jeg godtar inviten din og du skal velge lag? Der kommer det opp forbindelsesmåler, og den gikk fra 1 strek til 3 strek, tilbake til 1 strek til 3 strek HELE tiden. Ustabilt nett du har i alle fall.
Lenke til kommentar

Ikke rart at du aldri taper da om du har så rævnett at alle du spiller mot har 4-5sek lagg.

 

rart at det lagger BARE mot deg og ingen andre?

 

 

 

Har du spurt de andre du har spilt mot?

 

Hvis jeg ikke husker feil, så sa Jørgen (jgiggs) det samme. Jeg følte det var en katastrofe å spille mot han. Det å bytte mann tok jo så lang tid òg. Og han spilte jo den mest direkte fotballen noensinne, så da blir det jo helt umulig for meg å bytte mann og snu meg samtidig pågrunn av delayen. Men jeg vant, da. Happy med det.

 

ja jgiggs klaget også...men som sagt så er jeg 14 år og får ikke gjort noe med nettet :no: har prøvd å grine meg til det men det funket ikke

Vi kan sikkert spille en kamp til en gang, men da må jeg være hjemmelaget, hvis det hjelper på nettet. Men du vet når jeg godtar inviten din og du skal velge lag? Der kommer det opp forbindelsesmåler, og den gikk fra 1 strek til 3 strek, tilbake til 1 strek til 3 strek HELE tiden. Ustabilt nett du har i alle fall.

 

greit...den keeper din reddet jo sånn 10 skudd...skulle tro det var schmeichel som sto i mål... :(

Lenke til kommentar

Jeg opplevde akkurat det samme som SixiIlluZions. Det er delay som gjør at det er helt umulig for meg å drible med noen spiller, eller time pasningen korrekt. Vil tro at det er hovedgrunnen til at du vinner "alle" kampene dine. Nettet mitt er for øvrig helt topp.

 

ja det også sikkert grunnen til at jeg har 93-6 i målforskjell på 23 kamper... :D

Endret av SmdYouNoob
Lenke til kommentar

Jeg opplevde akkurat det samme som SixiIlluZions. Det er delay som gjør at det er helt umulig for meg å drible med noen spiller, eller time pasningen korrekt. Vil tro at det er hovedgrunnen til at du vinner "alle" kampene dine. Nettet mitt er for øvrig helt topp.

 

ja det også sikkert grunnen til at jeg har 93-6 i målforskjell på 23 kamper... :D

 

Jepp. Det er det som er grunnen. Det er jo helt umulig å styre et forsvar, når det går 1 sekund før de gjør hva du ber om. Du bare løpte rett frem i forsvaret mitt, siden jeg ikke hadde sjans til å forsvare meg med delay.

 

Du spilte for det meste på flaks, da. Som jeg nevnte i sted, så kom 70-80% av sjansene dine på at du sentra til spissen din og løpte rett i forsvarsspilleren min, dytta han overende og bare fikk ballen med deg videre. Den ene gangen, da du fikk din største sjanse, så løpte du rett frem i Thiago, løpte han overende+fikk ballen med deg videre, så kom nesta og du gjorde akkurat det samme, og så kom Taiwo og du fikk på mirakuløst ballen med deg videre. 3 ganger på rad skal ikke være mulig, men det var i alle fall slik du kom igjennom for det meste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...