Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Familiebil - forslag?


Anbefalte innlegg

 

Litt pussig dette, begge går til helt uavhengige kilder for informasjon. Selv om Osse-Mon har rett, finner jeg det litt rart. Hvorfor ikke gå til Saab sine nettsider?

 

Fordi saab er trege med informasjon. Infoen om dette lå ute på SU LENGE før det lå på saab.no :p

 

For meg er BMW og audi VELDIG i bås.. Jeg er enig med topgear-gutta om de to bilmerkene ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

V60 virker å være et svært bra alternativ, med kun gode kritikker så langt. Problemet er vel at du ikke finner den nevneverdig brukt, kun noen demobiler ser det ut til. Og prislappen blir deretter, over 500 000 alle sammen. Det kommer jo Drivè-utgaver av dem, men det blir for kjedelig med 110hk i en slik bil.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke noe særlig forhold til Honda. Er det andre som har erfaringer/synspunkter på Accord? Hvordan er plassen der ifht feks V70?

 

Og en annen ting: Er det noen som vet hvordan det forholder seg med V60? Er den noe vesentlig større enn V40 som jeg har nå?

 

Honda som merke er ledende innen driftsikkehet. De har også en lang tradisjon med spreke bensinmotorer uten turbo (VTEC). I tillegg har Accorden fått mye skryt for å kjøre veldig bra. Bagasjeromplassen har blitt litt mindre siden forrige modell, så den er nok rundt gjennomsnittet.

Endret av ChristianHA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...