Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] Window 7 er ikke genuine


Anbefalte innlegg

Jeg har windows 7, men jeg klarer ikke å få den til å bli genuine. Jeg har prøvd den normale måten. Så jeg lurer på om det finnes noen andre måter å bli genuine.

 

Jeg har hørt noe om forskjellige programmer til å gjøre dette, men det fungerte ikke det heller

 

Si ifra hvis dere vet noe om dette

 

Det står:

 

Windows 7

Build 7600

This copy of Windows is not genuine

Endret av Olesb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom det er originalversjon av Windows7 du har så la du vel inn nøkkelen når du installerte det første gangen, dermed burde det vel vært aktivisert for lenge siden.

 

Nøkkelen står på coveret til Windows7 (dersom du har den fysisk). Dersom du lastet ned nøkkel fra Microsoft så har du vel dette på epost, eller kan ihvertfall få Microsoft til å spore den opp.

 

Er det en piratkopi så bør jo denne tråden stenges.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Diskusjon av cracker osv. er ikke lov på forumet pga. forumreglene, så om det er snakk om en piratversjon så vil du ikke få mye hjelp her og tråden vil sansynligvis bli stengt.

 

Er det derimot snakk om en lovlig versjon som har av en eller annen grunn feilet og likevel gir en slik feilbeskjed så er det ikke så vanskelig å rette.

 

Det første du kan sjekke er å prøve å validere på

http://www.microsoft.com/genuine/validate/validatenow.aspx

hvis installasjonen og nøkkelen er riktig så vil dette fjerne feilbeskjeden og reaktivere alle funksjoner (som bagrunnsbildet), men det hjelper naturligvis ikke om nøkkelen ikke er ekte.

 

Om dette ikke hjelper vil jeg annbefale å kontakte microsoft norge så de kan fortelle deg hvordan du retter problemet.

 

-Stigma

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...