Gå til innhold

beginn at high school after summer-holdiay


tuba1

Anbefalte innlegg

hei-evrebody;). noen som kan help me med å forklare litt rundt vgs-linjene her? er igrunn veldig usikker på hva jeg skal søke. fristen er 1 mars. så det haster litt, med å finne ut hva jeg vill begynne på.. de linjene jeg åpenbart kan utelukke er studiespesalisering, (får mye fag pluss at jeg må ha tysk etc) byggfag, (har gått der) musikk, (like allmen) idrettsfag, (like too) tip, (ganske slask linje, og det er ikke det jeg trenger når jeg begynner på vgs på nytt.)

 

helse og sosialfag, elektro, media og kommunikasjon and service og samferdsel. <---- disse linjene er de jeg tenker mest på nå, men har ikke lyst til å begynne vgs på nytt igjen, på grunn av ett nytt feilvalg. Så hvis anyone kan komme med litt fackt så hadd det vært good;).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

i dont writ in english, i`m just put different english words in norwegians setence. because the was so booring, and i dont will sleep as. as i just do it! it`s okay for you? but what you mean, was like petter solberg english? helpes anyone for info about high school

Lenke til kommentar

Gikk selv VG1 Service og samferdsel og det var egentlig et veldig slapt år. Vi snaket for det meste om hvordan man skulle selge ting, hvordan drive en bedrift og lage noen sånn økonomi regnskaps greier. Ellers satt vi bare å spillte og snakka sammen. Følte nesten at året var litt bortkasta.

 

VG2 service og samferdsel vet jeg ikke så mye om siden jeg gikk på IKT-servicefag

 

Vi hadde også utplassering en gang i uken og da råder jeg deg til å velge en spennende plass der du interesserer deg for det butikken selger. Jeg var dum og velgte en dagligvare butikk og det var noe av det dummeste jeg noen gang har gjort:P

Lenke til kommentar

takk for at du svarte sippe;). Så de som går på vg1 service og samferdsel, utdanner seg til butikk jobber,? eller er det feil.? hvis noen har gått på noen andre linjer, så hadde det vært fint å høre hva du ment om den linjen du har gått på/ går på. thanks people;)

Lenke til kommentar

en jobb som har en del, reising, er ganske interessant. Ellers så har jeg tenkte litt på nordsjøen. Har jo hørt, at man trenger så sick gode karakterer for å begynne der. er jo da, litt dumt å ta en linje, pga Nordsjøen. hvis jeg ikke får en jobb etterpå. Grunnen til at jeg har tenkt på nordsjøen, er at de jobber 4 uker, har fri 2/3/4 uker. ganske digg! så kunne kanskje tenke meg en sånn jobb :whistle:. noen som vet av, slike jobber? takk for svar!;D

Lenke til kommentar

en jobb som har en del, reising, er ganske interessant. Ellers så har jeg tenkte litt på nordsjøen. Har jo hørt, at man trenger så sick gode karakterer for å begynne der. er jo da, litt dumt å ta en linje, pga Nordsjøen. hvis jeg ikke får en jobb etterpå. Grunnen til at jeg har tenkt på nordsjøen, er at de jobber 4 uker, har fri 2/3/4 uker. ganske digg! så kunne kanskje tenke meg en sånn jobb :whistle:. noen som vet av, slike jobber? takk for svar!;D

 

Er du norsk og har fullført videregående en gang allerede? Veit ikke om du er dyslektisk eller lignende, men norsken din er vanskelig å forstå, og engelsken din er helt på jordet. Hvis du har fullført videregående en gang allerede er det helt sikkert flere fag du kan slippe unna andre gang, og på den måten gjøre det enklere for deg å få mer tid og bedre karakterer i de andre fagene, men grunnleggende norsk og engelsk er ganske vanlig som krav i alle jobber i dag.

Lenke til kommentar

hei til deg å bas! nei, jeg har ikke fullført vgs før. begynte først året i fjor, sluttet nylig (for en stund siden). må nesten skrive hva, nylig egentlig betyr da, sånn at du skjønner det. Hva mener du med at, norsken min er "skremmende dårlig"? skriver jo ikke noe dårligere enn, deg da. Så hvis du mener det, så vil jeg ha ETT eksempel!

 

til opplysningen fikk jeg, 4 på skriftlig norsk (ungdomsskole). 5 vg1 (videregående skole)

 

greit nok at du mener, engelsken min er dårlig! der er jeg faktisk ikke uenig med deg, men går ann å oppføre seg litt "voksent". Så hvis du ikke har noe bedre å gjøre, enn å sitte å sleng dritt, kan du drit i å kommenter innlegan mine!......

Endret av tuba1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...