Gå til innhold

fastwrites


_LA_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Radeon korta støtter fastwrites, men forskjellen er som oftes liten til ingen og kan faktisk gi noe dårligere ytelse. Men jeg har selv merket forbedring i Planetside med fastwrites og minimum frameraten i UT2003 har gått kraftig opp.

Fastwrites setter høye krav til hovedkort og skjermkort så ustabilitet problemer er ofte forbundet med fastwrites.

Lenke til kommentar
Så man skal ha på/av fastwrite?

 

Hvis du har mulighet til å benytte fastwrites (går stabilt) så gjør det. Selv om man har nok båndbredde til system minne slik at det ikke blir en flaskehals for data som skal til skjermkortet så vil det uansett frigjøre båndbredde til andre ting.

Lenke til kommentar

Fikk endelig mitt radeon 9700 kort i dag :) startet opp soldier of fortune 2(fulgte med) spillet hang seg etter noen minutter. tilfeldighet tenkte eg. orøvde noen ganger til det samme skjedde. tok 3d mark på maskina, men kuttet mitt inni..."nei tenkte eg, klikke for meg viss eg ikkje klare å kjøre datzen me nye kortet" tok meg en tur inn i bios, se der ja fastwrite var vist på. deaktiverte den, dermed gjikk maskina som smurt 8)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...