Gå til innhold

Vikings Road to Glory (bilder) - treningslogg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei?

Seier at det er ein vanleg konsekvens av å telle kvar einaste kalori. Eg veit eg er i kcal underskudd, men ikkje kor mykje. Nokon, då sikkert inkludert meg, har ein tendens til å belønne seg sjølv om ein har hatt eit bra underskudd. Eksempelvis om man ein dag ligg på 1200kcal, så er det fort å tenke at då gjer det ikkje med 50g sjokolade o.l.

Mulig eg forklare meg dumt i innlegget over, men er iallfall det eg meiner :)

Lenke til kommentar

Trening:

 

Knebøy

10x30kg

5x50kg

5x77,5kg

5x77,5kg

5x77,5kg

5x77,5kg

5x77,5kg

 

Militærpress

10x25kg

5x30kg

5x40kg

5x40kg

5x40kg

5x40kg

5x40kg

 

Markløft

5x40kg

3x90kg

1x120kg

1x120kg

1x115kg

1x115kg

1x115kg

 

Scoobypress

15x15kg

12x17,5kg

8x25kg

8x25kg

8x25kg

8x25kg

 

Hammercurl per arm

10x15kg

10x15kg

 

Bicepscurl ez-stang

8x30kg

8x30kg

Roing med V-handtak

12x55kg

8x60kg

8x60kg

 

Kosthald:

 

1. 50g havregryn m/ 2dl mjølk + 40g protein m/ 4dl mjølk

2. 40g prozyme m/ 4dl mjølk

3. Wok med ris, kylling og saus

4. 150g mager kesam + 15g prozyme + 1 Skyr

 

Kommentar:

 

Fekk kjørt biceps bra i dag, om roing med V- handtak går på biceps. Kneløft er pers, veldig fornøgd med 5x5 77,5kg. Endeleg tilbake på 40g i militærpress! Markløften gjekk heller dårleg. Følte eg tok på formykje, og med dårleg teknikk...skjerpings til nestegong!

Trur eg skal prøve å auke til 17,5kg per arm i hammer-curl neste gong også.

Blei ikkje svømming fordi eg har altfor mykje lekser å ta tak i...Styrke økta blei på 2timar, så er godt fornøgd uansett!

Lenke til kommentar

Er ein fare for det med belønning også om ein teller så nøye. Eks. Skal holde meg under 2000kcal om dagen, om eg då ein dag har ete 1200kcal, så kan ein fort ta ein sjokolade som "premie"

 

Du har seriøst enda ikke lært.

Skal du ha i deg kalorier så drit nå langt i å spise en sjokolade!!!! Spis et måltid, så slipper du alle de andre usunne tingene som er i sjokoladen, som f.eks fett.

 

FY DEG!

Lenke til kommentar

Er ein fare for det med belønning også om ein teller så nøye. Eks. Skal holde meg under 2000kcal om dagen, om eg då ein dag har ete 1200kcal, så kan ein fort ta ein sjokolade som "premie"

 

Du har seriøst enda ikke lært.

Skal du ha i deg kalorier så drit nå langt i å spise en sjokolade!!!! Spis et måltid, så slipper du alle de andre usunne tingene som er i sjokoladen, som f.eks fett sukker.

 

FY DEG!

Lenke til kommentar

Er ein fare for det med belønning også om ein teller så nøye. Eks. Skal holde meg under 2000kcal om dagen, om eg då ein dag har ete 1200kcal, så kan ein fort ta ein sjokolade som "premie"

 

Du har seriøst enda ikke lært.

Skal du ha i deg kalorier så drit nå langt i å spise en sjokolade!!!! Spis et måltid, så slipper du alle de andre usunne tingene som er i sjokoladen, som f.eks fett sukker.

 

FY DEG!

 

Ja? Var det noe? :p

Lenke til kommentar

Mene helvete da! har ikkje spist sjokolade....ville bare poengtere problematikken med å telle kaloriar - igjen, eg har ikkje ete sjokolade som belønnig!

Sebbe: Boksar framdeles litt, men må få sjekka ut knoken som er over lillefinger, for dei er heilt øydelagt. Legetime 13. April..Men boksar litt fordeom ja :)

Haha, din jævel :p

 

Miss Piggy: Motivasjonen blir borte fordi eg veit eg kunne sett mykje bedre ut om eg hadde gjort ein endå bedre innsats. Mao. det er dårleg framgong samanlikna med det eg kunne ha gjort..

Lenke til kommentar

Dude. Ikke kutt ut alt godiset, det er lite realistisk å tro at man skal greie det. Bedre å ha noe å se frem til på lørdagen, enn å spise litt man ikke hadde tenkt, og så få dårlig samvittighet og sprekke enda mer og gafle innpå...

 

Jeg har klart det, alle som er i form har klart det. DU KLARER DET, ingenting er umulig det er bare deg selv som setter begrensningene.

Lenke til kommentar

Mener at sukker er værre enn fett. Du har jo såklart transfett som man bør holde seg unna, men generelt sett så synes jeg fett har et ufortjent dårlig rykte.

 

 

Åh, ja, så ikke at du hadde endret noe i min, trodde du bare hadde glemt å skrive noe..

 

Men ja, forsåvidt enig i det... Likevel, jeg er bare dritt lei av alle unnskyldningene hans.

"Nei, jeg var 1200 kalorier i underskudd, så jeg spiste fem sjokoladeplater og tre burgere og to sjokoladekaker""Nei, var en hel time for sen til trening idag, så jeg dropper trening"

"Nei, i dag gidder jeg ikke trene"

Lenke til kommentar

Skal innrømme at det var ein stygg aprilsnarr eg tok der, og at den kunne ha vore sann, men det var nok ikkje det.

- Skjønnar ikkje at du fortsatt ikkje har lese det eg har skrive diskusjon...la meg poengtere, i fare for å bli oppfatta som irritert: eg har aldri brukt kaloriunderskot som ein unnskyldning for å stappe i meg haugar med dritt. Har ei heller aldri skulka ei trening som har vore planlagt. Med unntak av den joggeturen eg hadde planlagt i Skien, som ikkje gjekk fordi det kræsja med kinoplaner og besøk.

Editer posten min over til korrekte verdiar.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Aprilsnarr? Hvor lang tid brukte du på å komme på den? Det er ingen unnskyldning, jeg tror ikke på deg.

Jo, du sa tidligere her i tråden at du droppa en trening fordi du kom en time for sent.

Jo, du sa akkurat at

har ein tendens til å belønne seg sjølv om ein har hatt eit bra underskudd. Eksempelvis om man ein dag ligg på 1200kcal, så er det fort å tenke at då gjer det ikkje med 50g sjokolade
Endret av Diskutant
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...