Gå til innhold

liker du bioshock? hvorfor? hvorfor ikke?


Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Har begge spillene i Collector's Edition, og syns det første spillet er en av de bedre spillene dette tiåret.

Det andre spillet var middelsmådig, ble enormt ensformig og historien var nogenlunde.

 

Så nå er det bare å vente på Bioshock 3.

Lenke til kommentar

På tide å holde seg on-topic her.

Vi har notert oss at det er noen personer her som har litt problemer med å følge en diskusjon på en normal måte og avsporer hele tiden, dette er selvfølgelig veldig dumt for selve tråden og får nok snart en respons.

 

 

Bioshock : Jeg har selv prøvd begge spillene og må si jeg elsket det første spillet , nr 2 derimot føltes som en generisk opplevelse og jeg gikk utrolig fort lei av det.

 

Likte eneren hovedsakelig pga historien og alt som skjer underveis , virkelig en god opplevelse.

 

 

Ryddet kraftig opp i tråden, ta hensyn til det denne veilederen sier.

- Rampage

Endret av Rampage
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Synes begge spillene er fantastiske, for meg er det først og fremst atmosfæren som er i særklasse. Det er noe spesielt med design og musikk fra 50/60 tallet (akkurat som hos Fallout 3 og New Vegas som jeg også liker godt). Historien og utfordringene i spillet holder også høy klasse.

 

Jeg spilte det første spillet for et par år siden, spilte nummer 2 tidligere i vinter og ble så hektet at jeg rundet nummer 1 med en gang jeg ble ferdig med nummer 2 :blush:

 

Begge spillene kommer å rundes flere ganger fremover, Bioshock 3 er et av de sikreste spillkjøpene når det slippes - hos meg :love:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...