Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Da var det slutt på Hiace


agvg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synd det da, har en på jobben som vi bruker som verkstedbil. Den har gått 280 tusen på 90% småkjøring og det eneste som skiftes på den er olje, pærer og virkerblader :p Kommer nå til å være hiace i mange år til om de ikke kommer som nye. Eneste minuset med de er at du blir ganske sliten av å kjøre den på e6-en, er lite isolasjon mellom kupe og motor.

Endret av Gryterett
Lenke til kommentar

Ja, den har vært nær døden flere ganger før men Toyota Norge har greid og overbevise Toyota til og holde den gående litt til, dog er det imponerende at de antagelig fortsatt tjener på den med ett så lavt produksjonsvolum, den ordinære Hiacen som selges alle andre steder i verden kommer vel neppe til Norge.

post-18574-0-56840800-1296323403_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Skikkelig formloff-formet den hiacen der. Har vel vært ute i 3-4 år den..?

 

Fikk meg akuratt hiace sjøl på jobben, med 4WD og litt ekstrautstyr. Det at den bråker litt på motorveie syns jeg ikke er noe problem egentlig.. Hvertfall ikke etter at jeg bytta ut de orginale papphøytalerene med noe litt mer dugelig.. :)

 

Hadde Caddy i 2.5 år før hiacen, fy søren for en drittbil i forhold. Gikk 25.000km og var på verksted 5 ganger :w00t:!

 

Lenge leve hiace!

 

Det er vel 30 år til disse blir uvanlig å se på veien uansett.. Den siste hiacen har jo ikke noe stort rustproblem slik som de forrige modellene hadde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...