Gå til innhold

Boikotter du Israel?


Boikotter du Israel  

184 stemmer

  1. 1. Boikotter du Israel?

    • Ja
      39
    • Nei
      113
    • Jeg buikotter Israel(Aktivt kjøper Israelske varer)
      32


Anbefalte innlegg

Ja, den grunnen er at kommunistene som ønsker å gi enhver muslim adgang til vårt rike og varig uføretrygd, de har pisket opp en pro-muslimsk anti-semittisk stemning, og Oslo-muslimene har bidratt til dette ved sine sinnssvake demonstrasjoner.

Samtlige er hjernevaskede fjols uten bakkekontakt.

 

Jeg sier som Jesus: "tilgi de, for de vet ikke hva de gjør."

 

Min bestefar arresterte landssvikere. Synd han er død, han kunne fått lov å arrestere et par av politikerne våre synes jeg..

 

Nei til islamsk terrorisme!

Boikott alle produkter fra islamske land!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg anstrenger meg for å kjøpe israelsk vin, israelske poteter, israelske appelsiner, hvis jeg kan finne en liste over foreslåtte produkter for boikott skal jeg begynne å kjøpe hvert eneste jævla produkt!

På den måten skal jeg bidra til å styrke israel sånn at de kan bekjempe terrorist-rottene som sprenger seg i lufta midt i mengder av uskyldige kvinner og barn som ikke gjør annet enn å ta bussen eller gå på butikken for å handle.

 

Jeg skal anstrenge meg for å kjøpe så mange israelske produkter som mulig, og det håper jeg virkelig at andre også gjør!!!!!

http://www.boikottisrael.no/produkter?page=1

Finnes en liste her, men det er som sagt ganske obskure produkter som du antagelig må streve mer med å støtte enn å "boikotte". Og selvfølgelig har de bekvemmelig nok utelatt alt av teknologiprodukter. Der er det dog mye lettere å være pro Israel, da du bare ved å skrive et innlegg på dette forumet høyst sannsynelig er med på å støtte Israel.

Lenke til kommentar

Ja, den grunnen er at kommunistene som ønsker å gi enhver muslim adgang til vårt rike og varig uføretrygd, de har pisket opp en pro-muslimsk anti-semittisk stemning, og Oslo-muslimene har bidratt til dette ved sine sinnssvake demonstrasjoner.

Samtlige er hjernevaskede fjols uten bakkekontakt.

 

Jeg sier som Jesus: "tilgi de, for de vet ikke hva de gjør."

 

Min bestefar arresterte landssvikere. Synd han er død, han kunne fått lov å arrestere et par av politikerne våre synes jeg..

 

Nei til islamsk terrorisme!

Boikott alle produkter fra islamske land!

Du sympatiserer med terroristene selv, ditt fjols! Typisk våre norske landsmenn, følg den veien amerikanerne følger!! Jeg blir så skuffet av oss..

Lenke til kommentar

Her er en helt fersk nyhet, om at Israel nå skal begynne med overvåking av folk som er involvert i Israel-boikott, også utenfor Israels grenser :

 

"According to reports in the Israeli press, the army’s military intelligence now “collects information” on left-wing organizations abroad that it believes seeks to delegitimize Israel.

 

According to the Israeli army, there is an “upsurge in worldwide efforts to delegitimize Israel and question its right to exist.” Thus, the new unit will keep tabs on groups involved in boycotting Israel, divesting from it or imposing sanctions on it."

 

http://usa.mediamonitors.net/content/view/full/84435

 

Mer om saken fra Haaretz :

 

http://www.haaretz.com/print-edition/news/military-intelligence-monitoring-foreign-left-wing-organizations-1.350713

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Du sympatiserer med terroristene selv, ditt fjols! Typisk våre norske landsmenn, følg den veien amerikanerne følger!! Jeg blir så skuffet av oss..

 

Så hvis en jøde beskytter seg selv er han en terrorist, men hvis en muslim beskyter jøder er han en frihetskjemper?

Lenke til kommentar

Beskytter seg selv? Her har du de skumle fiendene dine: http://twitpic.com/4bxcfr

Nå er det jo ikke akkurat noen nyhet at palestinske terrorister i sin feighet bruker barn og sivile som skjold. Med slike taktikker sier det seg selv at det er svært vanskelig å unngå sivile tap.

Edit: Men dette er uansett ikke noen tråd for å diskutere selve konflikten mellom Israel/Palestinerne, men kun en tråd om boikott.

Endret av Vice
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Spør folk i Gaza, Vice, om barna som blir bombet f.eks mens de spiller fotball (som skjedde nettopp i dag) ble brukt som menneskeskjold?

 

Hamas prøver å bombe fotballarenaer, de bryr seg ikke om sivilister og ikke-muslimer generelt.

Ja, og fortsette bosettingen er ille og de burde ha trukket seg vekk fra flere av de, Men Israel er det eneste landet i Verden som ikke ville ha nedslaktet fienden sin som overmakt, Kan se for meg Saudi-Arabia takle det samme fra Qatar(teoretisk selvsagt).

Lenke til kommentar

Akkurat som om du vet hva slags maskin jeg har...

Ordet "sannsynligvis" er ikke en del av ditt ordforråd?

 

Israel mister bare mer og mer av demokratiet så det er ikke noe stort til argument.

På hvilken måte mister Israel mer og mer av demokratiet?

 

Så jeg spør igjen: Hvorfor skal ikke Israelsk teknologi boikottes?

Fordi det er nesten umulig.

 

Du finner uendelige lister over hva som er oppfunnet og konstruert av Israelere, som er unikt for Israel.

Det ville kanskje vært noe som faktisk hadde fungert om alle lekeboikotterne slo seg sammen og boikottet et stort firma som feks. Intel (eller nei, de er nok uansett for få), men dette ville selvsagt krevet en innsats fra boikotterne og de ville måtte ofre noe selv, så dette gidder de ikke. Istedet blir det "boikott" av appelsiner og andre tilfeldige og tildels obskure Israelske produkter som man må streve for å få tak i uansett. En boikott som i verste fall vil gjøre produsentene litt såret hvis de får greie på det. En boikott som uansett ikke rammer Israel som helhet, men uskyldige produsenter hvis eneste "skade" de har begått er å bo i Israel. En boikott av Israel er drevet av ekstremister og vil følgelig aldri få noen nevneverdig oppslutning som kan yte noen reell forskjell. Forventer virkelig folk at neste gang Israel får noen raketter sendt inn i hagen sin av Palestinerne, at de skal sette seg rolig tilbake og nyte eksplosjonene fordi de potensielt mister litt salg av noen appelsiner i et tildels uinteressant marked?

"Boikott" av Israel i praksis: Handle varer som før, og håp på at du ikke kjøper noe som kan spores tilbake til Israel. Null anstrengelse.

 

Hvilket israelsk appelsinmerke var det de hadde på Kiwi igjen? Jeg kjøper en del appelsiner. Tror nesten jeg må begynne å bli mer bevisst på hva jeg kjøper, og legge flere turer innom Kiwi i fremtiden.

Lenke til kommentar

I dag er det internasjonal boikottdag, og i den anledning kan jeg annonsere følgende:

 

BAMA og Coop trekker seg ut av Vestbredden!

Matvarekjeden Coop, og frukt og grønt importøren BAMA har i dialog med Palestinakomiteen uttalt at de ikke lenger tar inn varer fra de okkuperte områdene.

http://www.matindustrien.no/article/20110329/NYHETER/110329991/1030&ExpNodes=1029

 

Hvem sa det ikke var mulig?

Endret av Decline
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Israel mister bare mer og mer av demokratiet så det er ikke noe stort til argument.

På hvilken måte mister Israel mer og mer av demokratiet?

 

Kom over en spørreundersøkelse som er relevant til dette :

 

"Young Israelis are moving much further to the right politically, according to a survey to be released Thursday.

 

The study found that 60 percent of Jewish teenagers in Israel, between 15 and 18 years old, prefer "strong" leaders to the rule of law, while 70 percent say that in cases where state security and democratic values conflict, security should come first. A similar picture emerges in the 21 to 24 age group. (...)

 

According to the authors, the report shows a strengthening of Jewish-nationalist beliefs among Jewish youths, and a clear weakening of the importance given to the state's liberal-democratic base."

 

http://www.haaretz.com/print-edition/news/poll-young-israelis-moving-much-farther-to-the-right-politically-1.353187

 

"About 60% of Jewish youths prefer “strong leadership” to rule of law, and the study reveals that 46% of those asked tended to negate the basic political rights like the right to be elected from Israel’s Arab citizens."

 

http://www.revoltoftheplebs.com/categories/fear-and-loathing/46-of-israeli-teens-revoke-arabs%e2%80%99-rights/

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvilket israelsk appelsinmerke var det de hadde på Kiwi igjen? Jeg kjøper en del appelsiner. Tror nesten jeg må begynne å bli mer bevisst på hva jeg kjøper, og legge flere turer innom Kiwi i fremtiden.

Det var Cevita (Israel). De solgte spanske appelsiner og Israelske mandariner sist jeg var innom.

 

Se på esken de står i i butikken hvis du vil være sikker på hvor de er fra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...