Gå til innhold

Hjelp til kjøp av dress


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, takk for svar. Skal til London neste uke, så får se om jeg finner noen mørkebrune sko der.

 

Hvis du ikke finner brune sko i London, så er det ikke dit du skal reise, men til optiker :thumbup: .

Har du noen butikktips?:)

 

Ja, Loake som fmk linker til har kvalitetssko.

 

I Jermyn Street, like bak Piccadilly circus, ligger Charles Tyrwhitt, der vil du finne klassiske sko i din prisklasse. De er verd pengene og riktig prissatt.

 

Skal du til London og er interessert i herreklær, må du gå i den gaten. Der er det ypperste av skjorter og tilbehør. Sett av en formiddag, og ta ettermiddagen i Savile Row som er et steinkast unna. Det er en fryd bare å se, og du drar ikke til London uten å ha vært der, altså! Ta turen innom Turnbull og Asser, og nyt utvalget. Thomas Pink er et must!

 

I Jermyn Street ligger også Russell&Bromley som har litt overprisete sko, men greie. Church's som er veldig gode sko, men dyre, ligger også der.

 

I Oxford Street finner du alle billig butikkene og kjedene, og Bond Street, en tverrgate til Oxford street har du mange luksusbutikker, men pass på - ikke alle er så gode som de gir seg ut for.

 

London og herreklær, det er bare byen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kostet meg £310. Burde vel kjøpe et par swims hvis jeg skal våge meg utendørs med dem. Kan jeg bruke sorte kalosjer til mørkebrune sko, så slipper jeg flere kalosjer til hver eneste skofarge jeg har?

 

Det var dyre sko, jeg skjønner du er redd for dem.

Sort går i grunnen til alt, så jeg synes du godt kan brukte sorte kalosjer til mørkebrune sko.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...