Gå til innhold

Hjelp til å finne Adidas Firebird Jakke og bukse


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg skulle gjerne kjøpt meg en "retro" Adidas Firebird jakke og bukse.

 

Finner de jeg vil ha på Adidas.no, men dessverre finner jeg ingen mulighet for å kjøpe klærne rett derifra og må derfor mest sannsynlig finne de i en butikk, men når det skal sies så er jeg ikke så vandt med å gå å lete etter klær (er gutt, høhø), men sist jeg var i en sportsbutikk for å kjøpe en adidas treningsbukse for noen år siden så fant jeg bare sort, så ikke vet jeg om de har andre farger tilgjengelige.

 

Uansett, her er klærne;

 

http://catalogue.adidas.com/catalogue/no/product/P08020/FIREBIRD-TRACK-TOP

 

http://catalogue.adidas.com/catalogue/no/product/P08016/ADI-FIREBIRD-TRACK-PANTS

 

Skulle enten hatt hvit med lilla striper (som på linkene jeg sendte), eller lilla med hvite striper (som de også har på Adidas.no).

 

Noen som vet hvor jeg burde gå for å finne disse?

 

Bor i Gjøvik, så er vel litt begrenset med fancy butikker å sjekke i, men har mulighet til å dra til Sanvdika Storsenter eller Oslo for å sjekke, men da burde jeg helst hatt noen idé om hvor jeg skulle gå for å finne det så jeg ikke kaster bort tiden min!

 

Håper på noen svar som kan hjelpe meg på vei,

takk for meg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Jaa, nei, det er nok ikke aktuelt. Kjøper masse fra eBay, men klær tror jeg kanskje at jeg står over. Ikke bare fordi jeg ikke får prøvd dem da, men også fordi de koster en del, så med tanke på toll som er uungåelig og sånn så..

 

 

.. Jaggu fant jeg ikke på www.junkyard.no til syvende og sist! Veldig fornøyd! .. får ikke prøvd dem men, men det får ikke hjelpe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...