Gå til innhold

4-6 skjermer på en pc


Radey

Anbefalte innlegg

Hei

 

Noen her har vet hva jeg må ha for å få til dette :

Tanken er å ha 3 24" som hovedskjermer, og 2 eller 3 4:3 skjermover som støtte skjermer til ditt og datt.

 

Det jeg lurer på er :

1. Funker det å ha span på 3 skjermer, og likevel kjøre vanlig "vindu" på de andre 2-3?

2. Har det noe si at skjermene på øverste rad ikke er samme oppløsning/størrelse som hovedskjermene?

3. Må bruke mDP utgang på skjermkortet... men hva slags tilkoblinger må jeg ha NÅR jeg vet at de 2-3 ekstra skjermene har KUN VGA inngang. Mens 24" har dvi/hdmi(nye skjermer).

 

4. Og ikke minst, noen som har noen rimelige forslag til staiv til skjermer for å heve dem over de som står på bordet? HAr sett mange fint til opp mot 10k, og det er for mye for stativ. Men 500+,- stk er ok...? Husk at de skal OVER 24" som står på bordet. Noen ideer?

Endret av Radey
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har 3x 24" som henger på veggen. Kjøpte stativ på clas olhson til 150-200kr pr stk tror jeg. De klarer godt over 20kg, samt de holder seg rolig.

25Jan_Tuesday_WlvpR-thumbnail.jpg

 

Men ja, du kan kjøre 3 skjermer i eyefinity, mens noen av de andre er 'enkeltskjermer'. Om du har ATI vel og merke. Vet ikke hvordan det er hos nvidia.

Endret av Merko.
Lenke til kommentar

Takk for svar.

 

Tittet på ClasO, men fant ingen som passet helt. Trenger at de er montert i bordet. Og må kunne løfte høyt pga det. Er nvida jeg skal gå for... men tenkte på om det følger med nødvendige mDP overganger... er jo bare 2 mDP porter på kortet... og det skal bli til 5-6 skjermutganger... må vel være noe mer kobling/overgang og whatnot der...? vga/dvi/hdmi adapter som følger med?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...