Gå til innhold

[Løst] PC-Kabinett luftgjennom strømminger (Vifter)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du må ha kald luft inn, og varm luft ut ;)

 

Sett på støvfilter foran viftene som suger luft inn.

 

Jeg likte dette kabinettet: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=600857 (SILVERSTONE Fortress II Midi Tower Sort Vifter). Tre store vifter som suger luft inn fra bunnen av kabinettet, og en stor vifte som suger luft ut. Passer veldig godt med det enkle prinsippet at varm luft stiger opp.

 

Må i et slik kabinett, for best effekt, også sørge for at viften på grafikkortet fører varm luft ut. Syns jeg så et slikt kort på den siste anbefaling fra HW.no på "millionærens pc".

 

Flest vifter som suger inn er viktig.

 

En fordel med dette kabinettet er også at alle harddisker står over en stor vifte som suger inn kald luft.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Kald luft Nede og forran, og varm luft ut oppe (Varmluft stiger) For best resultat.

 

Men husk støvfilter :0 Og prøv og få høytrykk i kassen (flere som suger inn en ut)

Takk :)

 

Sry for treig tilbake melding hadde helt glømt att eg hadde lagt ut forum :/ hehe..

 

Du må ha kald luft inn, og varm luft ut ;)

 

Sett på støvfilter foran viftene som suger luft inn.

 

Jeg likte dette kabinettet: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=600857 (SILVERSTONE Fortress II Midi Tower Sort Vifter). Tre store vifter som suger luft inn fra bunnen av kabinettet, og en stor vifte som suger luft ut. Passer veldig godt med det enkle prinsippet at varm luft stiger opp.

 

Må i et slik kabinett, for best effekt, også sørge for at viften på grafikkortet fører varm luft ut. Syns jeg så et slikt kort på den siste anbefaling fra HW.no på "millionærens pc".

 

Flest vifter som suger inn er viktig.

 

En fordel med dette kabinettet er også at alle harddisker står over en stor vifte som suger inn kald luft.

Takk :)

 

Sry for treig tilbake melding hadde helt glømt att eg hadde lagt ut forum :/ hehe..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...