Gå til innhold

PL: Wolves - Liverpool 22.01.2011 - 13:45


Jefe

Anbefalte innlegg

Wolverhampton%20Wanderers.pngVSLiverpool-fc-logo.jpg

22.01.2011 - kl 13:45

Stadium: Molinuex

Referee: Martin Atkinson

TV2 Premier League HD1

 

 

ffrafa.jpg

 

 

roy-hodgson.jpg

 

 

De to karakterene over kan ingenting gjøre for resultatet på lørdag. Selv om de begge har hatt sitt å si på hvordan LFC-troppen er per dags dato og ikke minst hvilken posisjon vi må kjempe oss ut av. Vi ser til vår frelser King Kenny når 3 sårt viktige poeng skal hentes hjem fra Wolverhampton. Kanskje Fernando Torres bestemmer seg får å treffe toppformen akkurat på lørdag. Vi kan jo håpe.

 

 

Kenny_Dalglish_828650i.jpg

 

 

 

 

 

 

Endret av Jefe
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oh yes baby. En bytur på Piccadilly Circus på en eller annen penthouse-klubb med utsikt over Big Be n og LondonEye er absolutt å anbefale. :D Men nå erre virkelig senga, snakkes babes. 0-7 var kanskje litt amibsioøst men trekk fra/legg til 4-5 mål så har du fasiten. Torres scorer hevrtfall, mark my words. Natta.

 

Edit:

<------- Det er Torres. Han scorer. Toppfuckingscorer med knallmargin siden somer 2007. Herrejesus for en mann!!

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Får som sagt ikke sett denne pga. jobb (første PL-kamp i år jeg misser). Men blir å dra rett hjem å se kampen i sin helhet på LFCTV rett etter jobb. I tillegg til å selvfølgelig bli oppdatert via pling på mobilen. osv undeveis (forhåpentligvis også Smågal).

 

Kongeinnlegg fra Hewit forresten!

Lenke til kommentar

Haha herregud. Vanligvis har jeg vett nok til å begrense meg til Facebook når jeg er full, men kvelden i går var særs fuktig så jeg skylder på det. Eeeekstrem optimist og fjortisaktig Torres-forelske i fylla er dog helt normalt!

 

For å også bidra med noe seriøst så tror jeg på en drittøff bortekamp, men at vi denne gangen trekker strået grunnet at Kenny har hatt en uke mer med laget og at ting begynner å komme seg nå - håper jeg. Men - Torres scorer.

Lenke til kommentar

Cole burde starte. Tror også han gjør det da han fikk 45 for reservene nå i midtuka, og Kenny virker klar får å la ha få en match fra start. Ser pressekonferansen med han atm.

 

 

Reina ©

Kelly - Kyrgiakos - Agger - Aurelio

Maxi - Meireles - Lucas - Babel

Cole

Torres

 

 

Gi meg noe sånt Kenny og jeg er fornøyd. Håper Babel får en kamp, selv om det kanskje ikke er veldig sannsynlig hvis en deal med Ajax er nær.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...