Gå til innhold

Lurer på å kjøpe Asus U36Jc +HD


Fuel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dustinhome:

Batteri: Antall battericeller 4 stk.

 

Komplett:

Batteri: Teknologi 8-cellers(5600 mAh)

 

Regner med at det ikke er så bra batteritid på dustinhome sitt produkt, men på den andre siden så koster den 2500kr mindre. Hvis det går så kan man kjøpe 8-cellers batteri i tillegg om man finner den til en grei pris, slik at prisen fortsatt blir 'OK/billig'.

Lenke til kommentar

HoaXed: Har du fått maskinen, eller har du bestilt fra Komplett og venter på levering?

Regner med at det er enkelt å avbestille/kansellere før maskinen blir plukket og pakket hos Komplett. Men så er det jo ennå en måned til PSdata får maskinen inn da...

Har selv bestilt U36JC hos Dustinhome, men vurderer å kansellere for heller å gå for PS.

Lenke til kommentar

Da var U36JC bestilt hos PS-data. Og tisvarende avbestilt hos Dustinhome. Tekniske data hos Dustin indikerer at den leveres med det minste batteriet. Er egentlig happy med å kunne plassere bestillingen hos PS-data. Har meget god erfaring med deres kundeoppfølging og kundeservice.

Lenke til kommentar

Den er jo ikke nødvendigvis heeelt korrekt den statusen. Har hendt flere ganger at ting jeg har bestilt kommer lenge før den ubekrefta datoen.

Var det jeg håpa på når jeg bestilte u36jc fra komplett den 20. november. 6 nye datoer senere har jeg fremdeles ikke fått den! :)

 

Men den på ps.no har jo bedre prossesor i tillegg så spørsmålet er om dette sammen med 28 % (!!) rabatt er like greit å vente. (Jeg venter ikke)

 

Regner med at komplett må gå ned på pris snart uansett ifh til resten av gjengen.

Lenke til kommentar

Den er jo ikke nødvendigvis heeelt korrekt den statusen. Har hendt flere ganger at ting jeg har bestilt kommer lenge før den ubekrefta datoen.

Var det jeg håpa på når jeg bestilte u36jc fra komplett den 20. november. 6 nye datoer senere har jeg fremdeles ikke fått den! :)

 

Men den på ps.no har jo bedre prossesor i tillegg så spørsmålet er om dette sammen med 28 % (!!) rabatt er like greit å vente. (Jeg venter ikke)

 

Regner med at komplett må gå ned på pris snart uansett ifh til resten av gjengen.

 

 

Hei, maskinen min er plukket og sendt. Vurderer å sende den tilbake om de ikke endrer på prisen. Har heldigvis ikke betalt enda. Noen som vet hvorfor det er så store forskjeller?

Lenke til kommentar

Noen som har skikkelig tester av denne pcen? Vet noen om pcen støyer mye elelr ikke?

 

+ Den har grei pris nå (6400+-)

+ Bra prosessor (i5 480M)

+ Bra batteri (8 celler)

+ Tynn (19mm, at den ikke er tykk bak og blir tynnere jo lengre fram man kommer, men har en jevn tykkelse)

+ Ser bra ut + island tastatur

+ Dedikert skjermkort (310)

 

- Støy??

 

Kan egentlig ikke se noen andre pcer som kan konkurrere med denne mtp. tykkelse, ytelse, pris. 3820TG kanskje?

 

Edit: Forresten så har ps.no økt prisen til 7000,- nå http://www.ps.no/ArtDtl.aspx?i=216861&model=&salg=

Endret av Singh tha king
Lenke til kommentar

Sitter nå på min u36jc og er veldig usikker på om jeg skal sende den tilbake til fordel for den nye billigere, bedre og i sølv.

 

Er nok ikke eneste som kommer til å sende tilbake..

 

Første jeg vil si er at den gir et fantastisk førsteintrykk, glimrende solid bygd ifh til hvor tynn den er. Slik jeg merker det nå gir den noe støy, men absolutt ikke mye. Dette er forøvrig på best ytelse ifh til batteriplanen.

Endret av HoaXed
Lenke til kommentar

Litt generelt spørsmål egentlig. Hva om man legger inn bestilling f.eks hos PSdata når den er priset til 6345,- kr vil man da få den til denne prisen eller vil man bli nødt til å betale mer om den blir priset opp før de har den på lager?

 

 

Prisen blir 6345 om du har fått ordrebekreftelsen.

Har fått min, og er meget fornøyd med valget. Usb 3.0, 8 cellers batteri på modellen fra Ps.data. Kan ikke se at komplett sin har dette på deres modeller.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte fra komplett, men fikk redusert pris. Så i morgen henter jeg min maskin. Må riktignok ta til takke med en litt svakere prosessor enn dere som får den om en måned.

 

 

Hvor mye fikk du den for? I3 eller I5 spiller ingen rolle, men den du kjøpte hadde vell ikke 8 cellers batteri og usb 3.0?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...