Gå til innhold

NYTT og spennende MAFIAspill! Registrer deg I DAG!


Anbefalte innlegg

Hei! Har prøvd meg på noe ala det andre her inne har gjort, men jeg skal prøve å realisere det litt mer, å få det aktivt. Samt med funksjoner som andre ikke har sett før! Om du vil prøve deg på dette, så kan du klikke deg inn her: www.diskusjon.no Du har sjansen din NÅ til å bli en av de mektige og store, siden det enda ikke er så mange medlemmer!

 

 

 

- NiiiK

Endret av JT_NIKO
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Edit.

 

Dette er nok et eksempel på at man ønsker å tjene inntekter på enkeltpersoner som "tror" at det er store penger å tjene på å rekruttere spillere til slike spill , med mindre man er veldig heldig og får til mange nok brukere tviler jeg sterkt på at det er noe å tjene på slikt.

 

Tror nok jeg personlig heller foretrekker et av mange gode gratisspill som finnes ute på markedet.

 

Slike spill som dette bør taes med en stor klype salt av brukerne våre, det er sjeldent noen garanti for at pengene man investerer i et slikt spill (eller tiden man bruker på å lage en god spillfigur) gir noen form for gevinst en måned fremover når serveren forsvinner og moroa slutter.

Endret av Malvado
Lenke til kommentar

Hei! Vil bare si at jeg har ingen forhåpninger om å tjene store penger på dette, hvis det var noe å tjene, så hadde det vært veldig lite. Om jeg skal gjøre det slik at jeg skal tjene penger på det, får vi ta en annen gang, men om jeg ikke har mer enn 1000 medlemmer ville man tjene omtrent ingenting. Det eneste formålet mitt er å leke meg med funksjoner og prøve meg litt fram ^^, Det er jo i grunn derfor jeg ikke har noen investeringer i dette spillet, det er på ett free-domain. Altså .TK . Så jeg har ingen forhåpninger eller mål om å tjene store penger på dette :)

 

- NiiiK

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...