Gå til innhold

Sukk, nåkk en telenor tabbe!


Anbefalte innlegg

Fikk tidligere i dag denne meldingen fra kjære telenor, men har ikke funnet noen måte og løse problemet på...

 

Din telefon er ved en feil satt opp med SMS-kvittering, som koster 35 øre pr. melding. Beløpet refunderer vi for perioden 1.5.2010 - 14.1.2011. Fra 15. januar må du betale for tjenesten. Hvis du ønsker å slå av tjenesten se brukerveiledningen for din telefon, denne finner du på Sony Ericsson sin hjemmeside. Hilsen Telenor

 

noen som kan hjelpe? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns TS burde skifte emnetittel til noe annet, de fleste xperia tlf har sms leveringbekreftelse på fra dag 1 og det er kjent feil som har vært kjent i halvt år og forsatt melker teleoperatør penger på at kunde ikke er klar over det, syns det er positivt av telenor å sende mld til sine kunder og opplyse dem om det.

Lenke til kommentar

Syns TS burde skifte emnetittel til noe annet, de fleste xperia tlf har sms leveringbekreftelse på fra dag 1 og det er kjent feil som har vært kjent i halvt år og forsatt melker teleoperatør penger på at kunde ikke er klar over det, syns det er positivt av telenor å sende mld til sine kunder og opplyse dem om det.

 

Telefonen er en xperia x10, På innstillingene på telefonen står det bare leveringsraport og dette er ikke valgt. Har heller ikke fått en eneste leveringsraport i hele mitt liv.. så hva dette er vet jeg ikke. på SE sine sider finnes ikke noe info.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...