Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

gal eks kjæreste?


Anbefalte innlegg

hei!

 

hadde et langt forhold med ei jente, og hu slo opp med meg for 9 mnd siden, og nå nor jeg har funnet ei jeg trives godt ilag med og det kan bli mye mer ut av det,

plutselig så kommer det som et lyn fra himmelen, mens hun jeg holder på med, prøver og bygge opp et forhold med er hos meg, så kommer eks kjæresten gråtende inn døra og sier hun vil ha meg tilbake, at hun gjor en stor feil med og slå opp med meg, at hun kom akkurat når jeg hadde ny dama på besøk, kjente sinnet koke opp, selv om jeg ikke tåler og se noen gråte men dette syntes jeg var helt forkastelig,

 

hva er deres meninger? :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

TS her,

 

haha ja, satte ned foten ganske godt og sa det 3-4 ganger at det ikke var mere mellom oss, at jeg er kjempe glad i den jenta jeg har nå, sa og at dette var dårlig gjort mot meg og henne for at hun prøver og ødelegge mellom oss,

 

hun gjorde det samme en gang før, og da lyktes hun, dessverre... men nå ble jeg så lei pga det er dårlig gjort og holde på sann mot den jeg er glad i.. ba henne ryke og reise i respekt for hun nye..

 

haha vis hun begynner og stalke meg så har hun i allefall ikke sett meg sint før :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...