Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Be noen ut etter første møte.


Anbefalte innlegg

Var ute på en bursdag fest til en kamerat i helga, møtte en jente der som jeg synes var veldig hyggelig og pen. Vi fikk god kontakt men skjedde aldri noe mer, fikk nr hennes. Så kommer spm synes folk det er for tidlig eller på noen måte weird og sende henne en mld og høre om hun har lyst og ta en kaffe e.l og bli litt bedre kjent?

Btw, vi er begge 20

 

Takker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Weird? Hvorfor er det weird? Det er da sånn man treffer jenter. Du fikk nr hennes, så hun er ikke uinteressert akkurat. Jeg ville bare tatt det litt casual første gangen. Ring og si at du skal ut og ta deg en kaffe, og spør om hun vil bli med f.eks. Datestempelet kan ofte bli litt kleint.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jenter er rare. That's all. Det rareste jeg var med på var en jente som jeg hooket up med i leiligheten hennes. Vel og bra det, det var bare litt smårart da typen kom ut fra soverommet og skulle hilse på meg.

 

Jenter gir for øvrig fra seg telefonnummere i hytt og gevær, og det kan godt hende at dere hadde en bra kjemi, men har hun type og hun setter en stopper for det så er det lite som kan gjøres, dessverre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...