Populært innlegg Xecuter Skrevet 7. januar 2011 Populært innlegg Skrevet 7. januar 2011 Hva er normal penislengde? Jeg har en penis på rundt 14 cm, og 13 i diameter. Lurer på om dette er lite? Evt, hva er best for damene? Merker de stor forskjell mellom 14 og 20 cm? Klarer folk med 20 cm å tilfredstille fler kvinner enn folk med 14? Så kommer en del skryteposter av penislengde før: Det som teller er cm3/t, altså volum per tidsenhet. :!: 11
Dr. Brodsky Skrevet 8. januar 2011 Skrevet 8. januar 2011 13 cm i diameter? Stakkars jente. Diameteren på hodet til en nyfødt baby er under 13cm. 1
vikingkylling Skrevet 14. januar 2011 Skrevet 14. januar 2011 13 cm i diameter? Stakkars jente. Diameteren på hodet til en nyfødt baby er under 13cm. Jeg lo. Se for deg en pikk som er 13 cm i diameter og 14 cm i lengde. Da snakker vi ikke pølse, men ballong.
maramd08 Skrevet 29. mars 2011 Skrevet 29. mars 2011 13 cm i diameter? Stakkars jente. Diameteren på hodet til en nyfødt baby er under 13cm. Jeg lo. Se for deg en pikk som er 13 cm i diameter og 14 cm i lengde. Da snakker vi ikke pølse, men ballong. De er også kjent som en "chode". Mye brukt i sjekkemiljøet som et uttrykk på noen er vell teit. Men betydningen har vært en som har mer bredde enn lengde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå