Gå til innhold

Kamptråd: Blackburn - Liverpool


Smågal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er parat. Har sittet stand-by i hele dag. Bruker TweetDeck på macen så jeg får opp alle tweets som omhandler Liverpool, i tillegg til de jeg allerede følger. I tillegg selvfølgelig heftig spamming av F5 på sider som er relevante. Skal dog snart ut å gå på ski, så hvis det skjer noe mens jeg er ute blir det vanskelig å oppdatere, kommer nok til å gå med telefon i drikkebeltet og be noen gi beskjed når det skjer noe.

Lenke til kommentar

Jeg er parat. Har sittet stand-by i hele dag. Bruker TweetDeck på macen så jeg får opp alle tweets som omhandler Liverpool, i tillegg til de jeg allerede følger. I tillegg selvfølgelig heftig spamming av F5 på sider som er relevante. Skal dog snart ut å gå på ski, så hvis det skjer noe mens jeg er ute blir det vanskelig å oppdatere, kommer nok til å gå med telefon i drikkebeltet og be noen gi beskjed når det skjer noe.

 

Alright. Skal stikke snart selv hjem snart selv, så får sjekke selv da. Bra du gjør noe så fornuftig som skigåing. :) Går du konkurranse eller kun for treningens skyld?

Lenke til kommentar

Jeg er parat. Har sittet stand-by i hele dag. Bruker TweetDeck på macen så jeg får opp alle tweets som omhandler Liverpool, i tillegg til de jeg allerede følger. I tillegg selvfølgelig heftig spamming av F5 på sider som er relevante. Skal dog snart ut å gå på ski, så hvis det skjer noe mens jeg er ute blir det vanskelig å oppdatere, kommer nok til å gå med telefon i drikkebeltet og be noen gi beskjed når det skjer noe.

 

Alright. Skal stikke snart selv hjem snart selv, så får sjekke selv da. Bra du gjør noe så fornuftig som skigåing. :) Går du konkurranse eller kun for treningens skyld?

 

Trening. Enkelte renn en sjelden gang.

Lenke til kommentar

I samband med det. På forskudd: Sammenlign stemningen Red Army lagde borte mot WBA/Birmingham med det oppskryttet skvipet Kop griner i gang i kveld.

 

Måtte bare ta opp denne igjen da jeg ikke kan se du har kommet med noe svar. Skal vi bare si oss enige om at det var en solid skivebom?

Lenke til kommentar

I samband med det. På forskudd: Sammenlign stemningen Red Army lagde borte mot WBA/Birmingham med det oppskryttet skvipet Kop griner i gang i kveld.

 

Måtte bare ta opp denne igjen da jeg ikke kan se du har kommet med noe svar. Skal vi bare si oss enige om at det var en solid skivebom?

Kommet med noe svar på hva? Jeg hadde ikke gleden av å se dere (tape stygt mot ett tungt svekka Blackburn) ettersom storkampen Arsenal - City gikk samtidig. LFC-supportere er jo verdensmestere i å synes synd på seg selv og sutre i kor om hvor lojale dem er, så jeg skal ta deg på ditt ord om du sier det var fantastisk stemning på tribunen.

Lenke til kommentar

Jeg har ingen vegringer fra å ta Termo på hans ord i noen som helst sammenheng. Han er en flott fyr.

 

0-0 kampen var fin den. Vet du ikke har smakt på toppfotball på et par år, men uavhengig av resultatet så var Arsenal - City en underholdene kamp for oss som følger med i toppen av tabellen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...