Grix Skrevet 4. januar 2011 Skrevet 4. januar 2011 (endret) Jeg bor nå med familien min, og vi har såpass dårlig nett at en del torrentklienter og spill ikke fungerer, f.eks Bad Company 2, på grunn av for mange tilkoblinger eller noe slikt. Det er nok routeren eller modemet som er problemet, derfor vil jeg kjøpe ny. Moren min er også veldig streng på åpne porter etc. fordi hun er redd for hackere siden hun er digital redaktør i en stor avis. Vi har Canal digital abbonement med modemet vi fikk med (thompson tror jeg), og en jensen scandinavia router (Kan gi mer info når jeg kommer hjem) Det jeg lurer på er: Hva er problemet med nettet tror dere, modemet eller routeren? Hvis det er routeren, vil dette funke? Er denne routeren bra? http://www.dustinhome.no/pd_5010116524.aspx Endret 4. januar 2011 av Grix
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 4. januar 2011 Skrevet 4. januar 2011 Det er nok jensenrouteren som er det svake punktet hos dere. Sjekk om du har siste firmware installert i den. Hvis du først skal skaffe deg en ny router, vil jeg anbefale en litt kraftigere modell. F.eks Buffalo WZR-HP-G300NH. Du kan koble alle på den routeren, og så kan du la din mor være bak jensenrouteren om hun ønsker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå