Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bør han få en sjangse?


Gi han en sjangse?  

115 stemmer

  1. 1. Skal jeg gi gutten en sjangse?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei for gutter har jo lov til å være så mye mer kresne enn jenter.

 

Var vel ikke det som var poenget hans heller. Det er også noe annet å si at "hun var søt, men litt feit" enn å lage en liste av negative egenskaper.

 

Var en tråd her av "usikker gutt" som likte en jente han syntes hadde søtt smil men var litt lubben, han skrev jo mye om henne og, dog ikke i listeform, han fikk ikke noe pepper.

 

Godt poeng.. Men dette gutten skrev det på en mye mildere måte, og han var vel egentlig usikker på om at hadde følelser for henne. TS lurer jo her på om hun skal gi gutten en sjanse.

 

Til TS: Det blir feil å si at du burde gi ham en sjanse. Jeg vil heller si at du burde heller satse på ham. Han er helt sikkert en knall fyr, og du har jo ingenting å tape. Slutt å tenk hva andre mener, det gir ikke noe godt med seg. Det er nok heller ingen som bryr seg veldig om du holder på med en fyr som er "mindre populær" enn deg.

Jeg mener hvertfall at du burde ta initiativ og bli kjent med ham, om du virkelig har lyst til det. Ikke la noen andre styre det. Det er nok også veldig vanskelig for ham å ta initiativ til å bli kjent med deg, om du har høyere sosial status enn ham selv. Og jeg kan love deg at han vil bli glad om du tar initiativ. :)

 

Må legge til at jeg synes mange her er litt for dømmende. Blir litt for dumt å si at TS ikke fortjener han osv, kun utifra ett innlegg..

Lenke til kommentar

 

Til TS: Det blir feil å si at du burde gi ham en sjanse. Jeg vil heller si at du burde heller satse på ham.

 

 

Etter å ha tenkt litt mer gjennom denne tråden er jeg enig med innlegget over :)

Til TS; Virker som om du virkelig liker denne karen, og har i grunnen bare argumentert en del ting som de fleste faktisk tenker i hodet, men som kanskje var litt drøyt å skrive på et forum.

Kan kanskje virke som om du tenker mye på hva "de andre" tenker om du ble sammen med han, men kjenn heller på hva du selv føler for karen.

Prøv deg framm med han, så tror jeg dette kan fynke! :)

 

 

 

Heigren

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det virker som TS muligens er i et litt høyere sosialt lag enn denne fyren og i tillegg pen. Tenk om dere selv var en sjenert gutt som likte en av de søte populære jentene i klassen og tenkte på henne hele tiden, og så lot hun være å velge deg pga at en gjeng på et forum sa stygge ting til henne? :ohmy:

 

Hadde jeg sluppet unna å ha en dame som så ned på meg ville jeg strengt talt takket disse demigudene på forumet.

 

EDIT: Og nei, det her handler ikke om at jeg ikke liker selvsikre damer. En ting er å dømme seg selv, en annen å dømme andre.

Endret av Turtlefence
Lenke til kommentar

Ikke utsett den stakkar fyren for deg selv.

 

 

Nei, denne fyren får det sikkert "mye bedre" når han går rundt med kjærlighetssorg til en han ikke har sjangs på, og må miste jomfrudommen sin til en random stygg jente i fylla fremfor mange fine netter med drømmedama si, og sitte foran pcen fremfor å feste med henne og vennene hennes.

 

Jeg synes kammizez sine ord "ikke gi ham en sjanse - men sats på ham" var veldig bra. Gå for det!! :thumbup:

Endret av dkny
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg svarte ja, men for å være helt ærlig så høres du ikke helt moden ut for et seriøst forhold. Om han ser etter noe mye mer seriøst enn det du gjør så kommer du bare til å såre han noe fælt.

 

Helt greit at du ikke vil gifte deg med en på 400 kg og har ingen tenner, men den listen din virker litt ubalansert. Kanskje du burde nevne 10 seriøse ting for hver overfladiske ting du nevner? Alle mennesker er overfladiske på et visst nivå, men utseende burde ikke telle mye når det kommer til kjærlighet, det er ikke ONS det er snakk om?

 

Men om du bestemmer deg for det, ihvertfall behandle han som en likeverdig, ikke oppfør deg som om du gjør han tjeneste pga du er ute av hans overfladiske liga. Bare det att du sa "Skal jeg gi gutten en sjangse?" istedenfor noe ala. "Skal jeg gi det ett forsøk?" gjør at det virker som du tror du gjør han en tjeneste.

Om dere "klikker" og blir kjærester så kommer ikke han til å elske deg noe høyere pga utseende ditt.

Lenke til kommentar

 

...og må miste jomfrudommen sin til en random stygg jente i fylla fremfor mange fine netter med drømmedama si, og sitte foran pcen fremfor å feste med henne og vennene hennes.

 

 

Unskyld meg, men er dette virkelig slik du tror verden fungerer? Alle har vi vel hatt våre "ungdomscrush" som vi aldri fikk. Det gjelder meg og, men jeg endte absolutt ikke opp med å miste jomfrudommen min til en random stygg jente. Jeg mistet den til en person som jeg senere kom til å elske og var uendelig mye bedre for meg enn de overfladiske småforelskelsene fra tidligere.

 

Du trekker merkelige slutninger, var egentlig bare det jeg ville si.

 

TS: Gi ham en sjanse hvis du liker ham, ikke hvis du tror du gjør ham en tjeneste. Det er visst det vi kaller en bjørnetjeneste.

Lenke til kommentar

Nei, denne fyren får det sikkert "mye bedre" når han går rundt med kjærlighetssorg til en han ikke har sjangs på, og må miste jomfrudommen sin til en random stygg jente i fylla fremfor mange fine netter med drømmedama si.

 

Dersom trådstarter er så bra som hun utgir seg for å være, har han helt sikkert sjans på andre jenter som er minst like bra.

 

Som gene sier, ikke gjør han en bjørnetjeneste. Kjærlighetssorg er bare midlertidig, men det blir verre jo mer kontakt man har hatt.

Endret av Ballus
Lenke til kommentar

Ser ikke ut som trådstarter er så villig til å svare i denne tråden. Som en annen sa her til trådstarter: ikke gi ham en sjans, sats på ham, hvis hun er interessert. Hvis ikke, dropp det. Det å "gi fyren en sjans" viser en nedlatende holdning. Selv stemte jeg "Nei" fordi jeg mener trådstarter ikke fortjener fyren.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner godt at TS ikke svarer......

 

Og at det er veldig få jenter på forumet her selv om det er et samlivsforum.

 

 

Her kan man diskutere fine jenters utseende, ja tilogmed sette dem på en jævla SKALA (1'er-10'er) men om man diskuterer gutters utseende ja det er det grilling å få. Nå vet jeg man også kan sette gutter på en skala men jenter liker ofte å være litt mer konkrete og begrunne ting.

 

Tallskalaen, som folk på sjekketråden hele tiden drar frem, er i mine øyne mye verre enn denne lista.

 

Men de får ingen grilling......

 

Du burde gå til et forum med jenter istedet, TS.

 

Guttene her liker å leve i en fantasiverden der de tror jenter ikke blir tiltrukket av pene menn, bare de som viser interesse.

 

 

Dette er det smarteste jeg har lest her til nå:

Alle skjønner vel at jenter tenker på utseende? Tipper de aller fleste setter utseende først.

Ikke det at personlighet ikke spiller noe rolle, men hvor ofte ser du en skikkelig kjekkas sammen med ei dritstygg jente? Dere som sier at dere ikke ser på utseende når dere ser etter jenter er bare en unnskyldning for at dere ikke får bedre.

 

Noen liker hip-hop stil, noen liker sosser, noen liker nerder osv... alle har forskjellig smak så skjønner ikke helt hva som er galt med å tenke sånn.

Endret av dkny
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Tallskalaen, som folk på sjekketråden hele tiden drar frem, er i mine øyne mye verre enn denne lista.

 

Men de får ingen grilling......

 

 

Sånn rent bortsett fra at de har en egen tråd dedikert til de som ikke er enig, mener du?

 

Du burde gå til et forum med jenter istedet, TS.

 

Ja, gud forby det å få gutters perspektiv på saken, det kan jo være ubehagelig. Det er det jeg syntes er så flott med internett og slike forum; spør man om noe, får man dønn ærlige svar. Hvis man ikke liker det får man heller spørre noen andre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tallskalaen, som folk på sjekketråden hele tiden drar frem, er i mine øyne mye verre enn denne lista.

 

Guttene her liker å leve i en fantasiverden der de tror jenter ikke blir tiltrukket av pene menn, bare de som viser interesse.

 

Akkurat det skjønner jeg ikke. En tallskala fra 1-10 er det bare en rangering for hvor attraktiv(in overall) man personlig mener en jente er. Her har jo alle gutter forskjellige syn. Slke lister du snakker om er jo helt konkrete ting. Lista er må da være verre, fordi her går du mye mer detaljert ut og kommer faktisk opp med negative egenskaper.

 

Hvor du har fått fra at gutter ikke tror jenter blir tiltrukket av pene menn er for meg helt uforståelig. Hvor har du det fra? Jeg tror heller det er du som har et ganske snevert syn på hvordan menn tenker..

Lenke til kommentar

Du burde gå til et forum med jenter istedet, TS.

 

 

Ja, og ikke gi opp før du får svaret du ønsker.

 

 

 

 

Her kan man diskutere fine jenters utseende, ja tilogmed sette dem på en jævla SKALA (1'er-10'er) men om man diskuterer gutters utseende ja det er det grilling å få. Nå vet jeg man også kan sette gutter på en skala men jenter liker ofte å være litt mer konkrete og begrunne ting.

 

Personlighet er en liten faktor sammenlignet med utseendet når det kommer til one night stands. Det er ingen hemmelighet. Men dette er ikke snakk om én-gangs puling, men et forhold! Altså, andre faktorer. Ingen gutter rangerer kjæresten på en skala, selv ikke de i sjekketråden. Dette med 1'ere og 10'ere blir derfor urelevant i denne sammenhengen.

 

TS har så totalt feil fokus at jeg kan banne på at hvert forhold hun innleder vil mislykkes om hun ikke skifter holdning. Det er ikke rart guttene reagerer. Hun må jo reddes fra sin egen overfladiske verden. Et så skjevt syn er kun en fjotiss verdig. Dama er 19!

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg synes det er uakseptabelt at denne tråden har fått lov til å utvikle seg til en "mobbekampanje" mot trådstarter, uavhengig av hvor overfladisk eller hvilke meninger vedkommende innehar.

 

Jeg veit ikke hva som er verst, at noen klarer å lire av seg en kommentar som "Kjøp deg ei bikkje og dø ensom" eller at 25 av dere presterer å gi kvalitetspoeng til en slik kommentar?!

 

Mangler dere ordforråd til å gi et konstruktivt svar, så la pent være å svare.

Endret av Melkekartong
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er faktisk svært sjeldent jeg er enig med "dkny", men jeg er faktisk enig med brorparten av innleggene hennes. Personlig skjønner jeg ikke all denne hatingen mot TS, men jeg må innrømme at jeg lo VIRKELIG høyt da jeg så kravet om "country" komme opp samt at han sier "HÆ?" som følge av dialekten din. De var søte. Takk for den latteren. Ellers synes jeg kravene er mer eller mindre fair, noen passer til briller, noen passer ikke til briller. Om dette var en avgjørende faktor så ville ikke TS vurdert denne personen uansett, så det kan ikke være sååå viktig.

 

Ellers synes jeg ikke TS er spesielt overfladisk. Jeg er mye mer overfladisk (hvilket ikke er positivt) har jeg innsett når jeg går igjennom historikken min med jenter. Det må være lov å stille krav til utseende og personlighet uten at man er "overfladisk".

 

Det å derimot stemme som følge av en tekst om en person blir HELT random og er ganske patetisk i mine øyne. Dette er et valg du må ta - INGEN her på forumet kjenner eller vet noe om han utenom de få setningene du skriver om han.

 

Lykke til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det jeg reagerer mest på av det trådstarter har sagt er at hun spør om hun "skal gi ham en sjanse". Det synes jeg høres veldig arrogant og nedlatende ut. Er hun interessert, skal hun satse på ham, ikke gi ham en sjanse for å vise en eller annen form for godhet blandet med en arroganse som ikke ligner grisen. Det var derfor jeg stemte "Nei" i pollen som ble opprettet i denne tråden.

 

Og forresten, @dkny, jeg så at du listet opp et par ting du hørte gutter si. Et av dem var følgende:

"hun har ingen hjerne jo"

Dette punktet er faktisk ganske vesentlig for veldig mange, fordi det går rett på personligheten, altså de mer dyptgående elementene når man skal bedømme om en jente er et kjæresteemne eller ikke. Er dama dum, er hun også helt uaktuell.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...