Gå til innhold

Svindlet av GameStop?


Anbefalte innlegg

noen her som er blitt svindlet av dritt buttiken gamestop før ?

 

jeg byttet en gang en mange spill og fyren i kassa tok en del spill som han latet som han scanna så beholdte han dem vell selv -.-

han puttet dem i egen bunke og greier

sier seg selv fikk jo mindre penger en jeg skulle og greier

 

noen andre ?

Endret av ironkiller
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvordan vet du at han beholdt spillene selv? så du at han betalte med egne penger?

Veldig godt spørsmål. Det er veldig sterke beskyldninger som blir slengt ut her. Vil minne trådstarter på at om han ikke har gode bgrunnelser for sine beskyldninger så kan han i teorien bli holdt juridisk ansvarlig for slike uttalelser.
Lenke til kommentar

Ser helt dumt ut her i norge ihvertfall da playstation er mye sterkere merkevare her til lands, men de fortsetter med snik promotering sin av xbox.

Jeg kjenner langt flere som har Xbox enn Playstation. Spør du meg så gir GameStop Xbox den plassen den fortjener - hverken mer eller mindre.

 

Og det er da massevis av både Wii og PS3-ting der også i motsetning til f.eks. Free Record Shop og enkelte andre kjeder som ble 'betalt' via betydelige rabatter av Sony for å ikke ha Xbox inne i det hele tatt for noen år siden. *Det* er grisete måte å drive business på det - å 'betale' kjeder for å ikke ha konkurrentenes produkter inne i det hele tatt.

Endret av satchman
Lenke til kommentar

Det kan jo være at han la de i 2 forskjellige bunker for å skille spillene med og uten refurb avgift.

Altså en bunke med fine spill og en bunke med ripete spill.

Og husk også at med untak av nyere spill er ikke innbytteverdien så altfor høy i forhold til hva du kanskje ønsker for spillene. Gamestop må jo tjene penger de også.

Endret av waveshaft
Lenke til kommentar

han scanna de ikke inn :thumbdown:

+ jeg vet om en fyr som påstår at han fyren i kassa har lurt han og

Da burde du vel ta det opp med den aktuelle butikken.

 

Hvis en fyr i kassa stjeler fra butikken og/eller deg så er det vel ikke akkurat GameStop som butikk som stjeler slik du opprinnelig påstår...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

noen her som er blitt svindlet av dritt buttiken gamestop før ?

 

jeg byttet en gang en mange spill og fyren i kassa tok en del spill som han latet som han scanna så beholdte han dem vell selv -.-

han puttet dem i egen bunke og greier

sier seg selv fikk jo mindre penger en jeg skulle og greier

 

noen andre ?

 

Du får en fin liten sak som heter kvittering! Pleier alltid å være greit å sjekke den FØR du skriver under. Der står alle spill som er slått inn, samt sum for hver enkelt.

 

 

Gamestop er noe forbanna dritt. Dyre priser og hele kjeden er kjøpt å drifta av Microsoft.

 

Ser helt dumt ut her i norge ihvertfall da playstation er mye sterkere merkevare her til lands, men de fortsetter med snik promotering sin av xbox.

 

Hva legger du bak disse påstandene? Virker fjernt for meg iallfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...