Gå til innhold

Commodore 64 gjenoppstår


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det må da være forferdelig vondt å ha et tastatur som er så høyt i forhold til bordplata?

 

 

Jeg likte mye bedre disse fremtidige modellene. Selv om de ikke er laget ennå, og kanskje aldri blir det, ser de lekre ut.

 

fantasy1.jpg

 

YOZ1.jpg

 

For tiden går jeg i tanker om å skaffe meg en slags "sofa-surfer" for å koble til TVen.

Men når jeg tenker meg om, er det bedre å bruke en gammel, beige boks med trådløst tastatur.

Lenke til kommentar

Har ikke pcen eller spille boksen ( nitendo, playstion eller xbox ) i praksis overtatt "opgaven" til disse leketøyene ?

 

Et slikt produkt ville ha så smal nisje at produsenten umulig kan overleve av det

 

Nostalgi er et kraftig virkemiddel.

 

Jeg kommer nok ikke til å kjøpe en slik boks,men ville heller ha funnet en original på E-Bay ens. i mint kondisjon.

 

Til vedkommende som ønsket blåskjermen like velkommen som blåskjermen i Windows og R.I.P. så kan jeg orientere deg om at C64 er fortsatt veldig mye i livet hvilket dine første 3 pc'er er..... Go figgure.

 

edit: 1 leif (sikkert fler :ermm: )

Endret av tommen
Lenke til kommentar

Jeg har Commodore VIC 20, Commodore 64, Amiga 500 og Amiga 2000.

 

Jeg er glad i Commodore-merket.

Men for at jeg skal kjøpe noen nye Commodore-greier, må de bevise at de leverer maskinvare og programvare i god gammeldags Commodore-ånd.

Å kjøpe en dårlig casemod med Mini-ITX-hovedkort og en modifisert Linux-distro holder ikke.

De må tilby noe mer.

 

Hvis maskinen er lekker og brukbar, klager jeg ikke. Men å kun bygge en netbooks maskinvare inn i en C64-kasse, holder ikke. Det kunne jeg greidd sjøl.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...